onsdag den 23. november 2011

Lækkerier med posten i dag.

De helt fantastiske papirer jeg vandt hos Inkido forleden kom allerede med posten i dag.

Og WAUW!!!

De er endnu mere lækre i virkeligheden end på billeder. Hele 19 utroligt lækre dobbeltsidede papirer - og de er faktisk alle flotte på BEGGE sider - det er ret usædvanligt synes jeg. Der er endda 2 ark med udklipsbilleder med henholdsvis gammeldags nisser og søde børn.


Synes selv jeg er ret heldig :) Og nu kribler det i fingrene for at komme i gang med at lege.

Knus herfra.

11 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan en gevinst, glæder mig til at se dig lege lidt med det : )
    God dag

    SvarSlet
  2. Endnu engang tillykke med den LÆKRE gevinst.

    SvarSlet
  3. Lækkert. God fornøjelse :D
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  4. Heldige dig, og stort tillykke, du skal nok få noget smukt ud af det. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det godt ud. Tillykke med gevinsten.

    SvarSlet
  6. Sikke en dejlig gevinst... glæder mig til at se hvad du får ud af det...

    SvarSlet
  7. Endnu engang tillykke med gevinsten, dit heldige asen ;o)Kan godt forstå det kribler i fingrene. Glæder mig til at se hvad du får lavet. Og tak for sidst for øvrigt. KH 10na

    SvarSlet
  8. Wauw .. tillykke med gevinsten .. uha, hvor en skøn pakke at få :)

    SvarSlet
  9. tillykke med den flotte gevinst - glæder mig til at se hvad du får lavet. Og nyd bare at være heldig, det er fuldt fortjent

    SvarSlet
  10. Tillykke, tillykke. Dejligt for dig - og du forstår om nogen at få lavet alt muligt fint ud af det papir.
    Så hyg dig...det er så dejligt at få noget man ikke lige selv har købt.

    SvarSlet
  11. Savle, Savle, savle... kan vist ikke sige andet ;)

    SvarSlet