tirsdag den 15. november 2011

kursuskort nummer 7 og 8

Nu lakker det mod enden .... :)

med kurset hos Creative Publishing.

Der er 4 dage tilbage. Det har været et suverænt godt kursus - der virkelig har sat gang i de små grå ind imellem *G*

Søndag var det Eva (Fister) der havde lavet dagens kort med lækker flettet baggrund.

Mit kort blev sådan her:

Det er helt afgjort ikke sidste gang jeg har lavet flet!

---

I går var det et kort med farvelagt Magnoliastempel. Det kender I mig (tror jeg) godtnok til at vide at jeg ihvertfald ikke lavede (hihi). Men kortet var lækkert og selvfølgelig skulle det laves - så mit blev sådan her:

med tag i.

og med tag ved siden af.


Nu venter jeg så på kort 9. Håber Jeres tirsdag bliver helt forrygende!


Knus

12 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort. Håber du også får en super tirsdag.

    SvarSlet
  2. Nydelig kort du har laget, likte spesielt det første:)

    SvarSlet
  3. Nej - det er absolut heller ikke sidste gang jeg fletter ;-)
    Det med tagget lavede jeg i går aftes men blev ikke tilfreds med det så lagde det ikke op - må se om jeg kan få gjort noget ved det i aften ;-)
    Men dine kort er som sædvanlig enormt flotte.

    SvarSlet
  4. Flotte kort og jeg er vild med dit flettede kort, skønne farver du har valgt. Dejligt med et kursus der ufordre ens små grå ; ) rigtig god dag

    SvarSlet
  5. Flotte kort du igen har frembragt.. og man skal jo ikke lave noget man ikke er til og meget delte meninger med farvelægning af stempler... dejligt... hi hi.. du må bestemt også ha en helt forrygende tirsdag... c",)

    SvarSlet
  6. To super flotte kort... så fint du har lavet din kant på det øverste. Du har helt ret... det er et super godt kursus

    God tirsdag!!!

    SvarSlet
  7. Hvor er det nogle smukke kort, er især vild med det øverste
    Hilsen Dittes kreativeverden

    SvarSlet
  8. Flotte kort du har lavet, jeg har også meldt mig til det kursus, men der sker for lidt her i øjeblikket.

    SvarSlet
  9. Hvor er de skønne begge to, og så forskellige, men du er jo kortmestre. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  10. når man fletter bliver resultatet altid fantastisk og dine er ingen undtagelse..super flotte og meget fine

    SvarSlet
  11. så nydelige kort :o)
    Lekkert.

    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  12. Super flot - og fedt med lidt brug af andre farver :o)

    SvarSlet