torsdag den 17. november 2011

Kort af en pose.

I går på CP kurset skulle vi lave et kort af en pose.

Så nu ved jeg hvad en del af de 40 poser jeg købte på convention skal bruges til - heheeeh...

Mit kort kom til at se sådan her ud. Og tænk engang .... gisp! Mit Riddersholm julepapir er næsten sluppet op nu!

Men men... så vandt jeg jo til gengæld Inkidos nye serie i går - tadaaaa - så jeg tror jeg klarer mig alligevel - og venter med at købe nyt julepapir til næste år :) jow jow!

Indeni kortet er der en lomme til et tag - og der har jeg lavet dette tag. Stemplet er også et af dem jeg købte via Ebay fra England ... engang for lææænge siden *G*
Den punchede kant der stikker ud i højre side - er endnu et tag - der er stukket ind i selve posen. Derpå kan man så skrive en mindre roman.


Jeg kommer garanteret til at lave flere af disse kort! De er lækre.

Dagens opgave byder på griseri og snavsede fingre - hihi ... men ihhh hvor er det hygsomt. Jeg har bare ikke tålmodighed til alt den tørretid - ALTSÅ!

Hav en super dag.

Nåååh ja - jeg har opdateret min salgsblog, og der kommer mere de næste dage.

Knus herfra.

16 kommentarer:

  1. Det er bare det flotteste julekort, jeg længe har set. Håber på en demo på lørdag. Heldige asen at du vandt hos INKIDO, uha misundelse er en grim ting ;o)
    Ses. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Det er da bare et super lækkert julekort...

    SvarSlet
  3. altså Pips, du er da super dygtig denne pose tager jo helt pusten fra en.. flotte detaljer og små gemmesteder

    SvarSlet
  4. Dette Posekortet er bare superflott, Dorte! Liker teknikkene du har brukt her, med flottpapir og nydelig vers :-)

    SvarSlet
  5. Super flot kort - glæder mig til selv at prøve at lave - håber jeg får skaffet mig en papirpose :-)
    Kortet i dag har jeg ingenting til så ved ikke hvordan jeg får det kringlet ;-)

    SvarSlet
  6. Meget smukt kort, du er suveren, godt du vandt noget flot papir så du ikke går i stå. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  7. Hej der !
    Du har da godt nok været i gang, mens jeg har været syg - super fine ting du har lavet !
    Glad for du vandt papir, ved jo du næsten ikke har noget...... ;o)*G*

    SvarSlet
  8. Superflot pose julekort, faktisk var det sjovt at lave, må ha' nogle "rigtige" af slagsen ! Dit kort idag var også flot - hvor er du heldig altså sådan at gå hen og vinde lækkrt papir ! Ha' en fortsat dejlig aften..

    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  9. Sikken et skønt kort og fyldt med flotte detaljer

    SvarSlet
  10. Så mange datailjer : ) lækkert kort, passer jo perfekt løber tør for den ene serie og vinder en anden haha godt gået : )

    SvarSlet
  11. wawwww noget så super smuk som altid

    knuss

    SvarSlet
  12. lekkert kort,med mange detaljer på :) gratulerer som vinnr i candyen under her :)
    -god helg-:)

    SvarSlet
  13. Superflot posekort .. det måtte jeg hoppe over, da jeg ikke rigtig havde materialerne til det. Men der er jo tid nok til at få det prøvet :)

    SvarSlet
  14. Endnu et smukt kort fra din hånd... Føler at jeg ligger flere kilometer bag dine evner ;)

    SvarSlet
  15. Super sødt og kreativt julekort :o)

    SvarSlet