lørdag den 12. november 2011

julekort 6 fra kurset.

Dagens kort er et trifold card. Det har jeg aldrig lavet før.

Jeg troede de var såå svære at lave *G* - men det er de slet ikke!

Mit kort kom til at se sådan ud:

Åbent:
Jeg brugte begge sider af Riddersholm papiret - de var så fine.


Og som altid WildOrchid blomster. bærrene købte jeg i Fakta forleden dag.

Stemplet med nissen der titter frem havde jeg helt glemt jeg havde. det er et jeg engang vandt.


Nu skal jeg om og have vasket bil - uha det trænger den til.

I morgen skal jeg til Haderslev og lave Cancerkort.

God Weekend derude.

Knus.


13 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert julekort... sikke mange flote kort i for lavet på det kursus...

    SvarSlet
  2. Der var du godt nok hurtig ;-) jeg har kun fundet papiret frem indtil videre. Super smukt du har lavet det, og så flot papir du har brugt.

    God weekend.

    SvarSlet
  3. Så smukt et kort! :)
    ...og det kan jo godt være at du siger de ikke er svære...meeeen er nu ikke sikker på, at det ville gå ligeså nemt hos mig *G*
    Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet
  4. Hvor flot, (et rigtig Pips kort)
    det er en god ide med beggesider af papiret, så behøver man ikke lede efter noget der passer 100%
    tak for din søde kommentar på min blog (om min lille Olemand, han er 55 i dag) v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Flot kort (igen ) tihi... Uha jeg ville også have noget af en udfordring her, har aldrig lavet et 3 fold Card endnu : 0
    God fornøjelse i morgen..

    SvarSlet
  6. Så flot lavet, så flot pyntet og så lækker en die du har på forsiden.
    Det lille nissestempel er da sødt. Godt du kom i tanke om det, men det er svært at overse det hele, når man har så mange ting....tsk tsk..
    NEJ, vi ses desværre ikke i morgen. Jeg kan ikke nå det.
    Men rigtig god dag.

    SvarSlet
  7. Lækkert kort, og super fint pyntet ;-). Tri-fold kort er nemlig ikke svære at lave, men jeg synes de er svære at få pyntet... Men det har du klaret meget godt ;-)!

    SvarSlet
  8. Hmmmmmm jeg har kun lavet et enkelt af slagsen og hold op jeg biksede med det.. Det første blev foldet forkert tihihi.. Så måtte lave et nyt... Men det et fedt kort..
    Det virkelig smukt dit kort!!

    SvarSlet
  9. Woooow så lekkert julekort og nydelig pyntet.

    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  10. Lekre papirer du har brukt til dette flotte kortet. Ser jo imponerande ut med denne bretteteknikken :)

    SvarSlet
  11. Smuk som altid.
    Rigtig god søndag
    knussss

    SvarSlet
  12. Ja det er belvet flot - havde heller ikke selv prøvet at lave sådan et kort før. Var faktisk overrasket over hvor nemt det var ;-)

    SvarSlet