torsdag den 3. november 2011

Jeg har haft travlt!

Søndag morgen spurgte Berit Cancerkort mig nemlig om jeg havde mod på at lave 100 eller 200 julekort for hende.
Huuha... først gik jeg med til at lave 100. Men da jeg i løbet af søndagen allerede fik lavet over 50 - nå ja... så skrev jeg til hende at jeg godt kunne lave 200. Det har hun godtnok ikke svaret på om jeg skal - men nu er jeg i gang - og hvis ikke hun kan bruge dem, vil mine egne kortsælgere gerne have nye i kasserne er jeg sikker på.
Og her er så dem jeg har lavet til nu ... jeg tror her er lige omkring 150. De ligger og venter på mærkater så de kan blive pakket.


Og jeg har jo også været i gang med lidt forskelligt til anjashobby bloggen - men det kommer først en af dagene. Jeg glæder mig til at vise Jer det.
Tak for Jeres altid søde og positive kommentarer, de luner! :)
Knus.

19 kommentarer:

  1. Wow, jeg er mektig imponert, Dorthe, hva du rekker å lage ! 150 kort på en-to-tre ? Det skulle jo nesten ikke være mulig ?!?
    De ser veldig flotte ut også; flink du :-)

    SvarSlet
  2. Woooow. helt stum............. er dette mulig?

    Du er super dyktig og så kreativ.
    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Hold da op, du kører på et vild overdrive. Det er aflange hjerter
    (gul bigz die fra sizzix - gl. sag)jeg har brugt til mine julekort.
    Kh 10na

    SvarSlet
  4. Ja, jeg siger også Woow, hvordan bærer du dig ad? og de er jo så flotte allesammen. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Det var da vildt.
    Flotte er de

    SvarSlet
  6. Hold da helt op hvor har du haft travlt. Flotte ser de ud.

    SvarSlet
  7. Hold da op! 50 stk på en dag er da pænt godt klaret! Effektivt!
    Fine ser de ud!

    SvarSlet
  8. Hold da op Pips det er jo helt vildt : ) 50 stk på en dag wow og love 200 kort du er bare god.
    Nu kan man jo ikke se så meget af kortene men dem jeg kunne se ser skønne ud : )
    Gæt hvem, jeg skal finde gave til d. 24 dec til på Sam ; )

    SvarSlet
  9. Du er simpelt hen utrolig. Og jeg ved jo at de også er i orden - så det er ikke pga sjusk, du kan nå så mange. De her ser også spændende ud.

    Jeg ved virkelig ikke hvornår vi skal lege sammen igen. Selv om der lyder en røst i baggrunden her, om at du vist er en af dem, jeg ikke bør lege med. Har nemlig lige fået pakke fra England. Jeg kan ikke fylde lige så mange kommodeskuffer som dig - men 1 kan jeg da. Det er ret vildt !
    Vi skal have overstået H tandopr. inden jeg kan lege.....Lige nu er lageret også fyldt totalt op. Men vi SKAL lege en dag...
    Ha en hyggelig aften.

    SvarSlet
  10. Hold da vimmer, mand !!!

    Viiiiildt ... hvordan søren får du dog lavet sådan en stak flotte kort på no time .. jeg ville sidde og fedte med det i laaaaaaang tid :) ... jeg er virkelig imponeret ... !!

    SvarSlet
  11. HOLD DA HELT OP ... du er jo super effektiv - men det er også et kanon formål, så keep going.

    SvarSlet
  12. Hold da op - 200 julekort på en weekend - det er dælme godt gået. BAre jeg dog havde de idéer. ;-)

    SvarSlet
  13. Wawww... du er da super hurtig og kreativt. Så mange og alligevel har du kræset for hvert kort.

    God weekend!!!

    SvarSlet
  14. hold da op sikken en masse og super flotte

    SvarSlet
  15. wawwww siger jeg bare, hvor er du produktiv og kreativ :)

    SvarSlet
  16. Wow.
    Hva annet kan man si, og alle er jo fine:)

    SvarSlet
  17. Hold da maule hvor har du været flittig. 200 kort det er godt nok mange men det kan du jo sagtens klare kan jeg se. Godt for cancerkort!
    vh Karina

    SvarSlet
  18. Dyb respekt.. for dit store arbejde... Og kanon at du er med til at støtte Berit gode formål...

    SvarSlet