mandag den 7. november 2011

Et julekort og en gavepose.

Jeg startede dagen på den allerbedste måde, nemlig ved scrapbordet - med et krus friskbrygget kaffe. Uhmm......
---
Jeg fik lavet dette julekort!
Jeg kan ikke selv tage æren for designet - men wauw jeg synes det er lækkert!


Og så har jeg lavet en gavepose for Anjashobby - den kan du se lidt mere om på hendes blog HER


I dag skal jeg vist også se at få lavet nogle flere af de kort jeg har lovet Berit Cancerkort. Og så er der jo altid lidt rengøring man kan "kede" sig med.
Hav en skøn uge.
Kram

10 kommentarer:

  1. Åh Pips, det julekort er bare SÅ smukt. Hvad er det for et stempel du har brugt til den der swirl?? Heldige Anja at du er designer hos hende, for du laver jo så mange flotte kreative ting. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Rigtig fint julekort og en sød gavepose.

    SvarSlet
  3. Skønt julekort med et sødt stempel... og sikke en flot gavepose med dine små fine detaljer.

    SvarSlet
  4. Nydelig gavepose og kort.

    Ha en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  5. Både julepose og kort er super skønt ... som alt andet du laver :)

    SvarSlet
  6. altså du drøner der ud af flot flot gavepose og lækkert kort

    SvarSlet
  7. super skønne kort og bogen i forrige indlæg var rigtig flot

    SvarSlet
  8. Nææ er du også med i det kursus ;-)

    SvarSlet
  9. Wauw, et flot kort! Og godt nok også en lækker gavepose. :)

    SvarSlet
  10. Skønne ting... jeg kunne også godt tænke mig at starte dagen ved scrapbordet... Men med anna i hælene, bliver det vist alligevel ikke til så meget ;)

    SvarSlet