onsdag den 30. november 2011

Et gavekort der blev brugt

og tro det eller lad være - men jeg har faktisk haft det siden i sommer - hihi.

Men nu har jeg fået lækre julestempler og fine bånd for det.


Og så har jeg for en gang skyld lavet et tri shutter eller trifold card - hvorfor mon de bliver kaldt begge dele?

Denne gang med motiver printet ud fra pinterest.

Jeg er lige for tiden ret vild med lige denne type kort - men det har I jo nok opdaget - hihi.

Jeg fik slet ikke blogget i går - så det er jo godt det stadig "kun" var november der *G*
Men uha jeg synes jeg havde meget jeg skulle nå i løbet af dagen.
I dag står den på rengøring og julepyntning - og flæskesteg *G*
Hav en skøn dag.
Knus.
ps: det er sidste dag for kommentarlodder i dag.

19 kommentarer:

  1. skønt kort!! :) Virkelig lækker lille julemand

    SvarSlet
  2. Nååå, var dit gavekort blevet væk ???
    hihi.
    Skønt kort, i den fine model. Det er altså også sjovt at lave.
    Her er også kommet hul på julekasserne - sammen med syg barn ! Så der rodes mere end der pyntes.
    Nu er det spændende om vi kan holde ud med julebloggingen. Vi får se.

    SvarSlet
  3. Tænk at kunne gemme et gavekort så længe ;o) Super sødt kort

    SvarSlet
  4. Jammen har du vært flink, som har klart å vente så lenge med å bruke gavekortet.
    Fint julekort, foressten.
    Her er det dårlig med hobby om dagen og værre blir det........
    Klem herfra.

    SvarSlet
  5. Et ubrugt gavekort!!! havde du fået forlat det? rigtig sødt kort, hvad det nu heder var det tredelt? v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Skønt når man kan handle uden at blive fattigere, ikk´? Jeg har engang prøvet at lave sådan et kort, det blev jeg hurtigt uvenner med...men du har helt styr på det, kan jeg se.

    SvarSlet
  7. Hold da op, det var længe du havde det gavekort liggende.
    Rigtig flot kort :)

    SvarSlet
  8. Sikke længe du kunne gemme dit gavekort, jeg tror ikke den ville gå her. :-))
    Rigtig fint kort.

    SvarSlet
  9. Sikke nogle ting du fik købt for gavekortet og rigtig smagfuldt kort...

    SvarSlet
  10. Bedre sent end aldrig... rart at glæde sig til noget godt.
    Igen en super skøn kort.. så sødt med cirklerne

    SvarSlet
  11. Var altså lige nødt til at vende tilbage igen i dag... Jeg har sådan gået og undret mig siden jeg læste dit indlæg tidligere.......
    Hvordan sulan kunne du have et gavekort til at lægge så længe??? Har du haft meget travlt? *Gg*

    SvarSlet
  12. Hei hei!
    Her var det kommet mye fint og mye nytt siden sist,
    Du er så dyktig.

    Klem Connie

    SvarSlet
  13. Flot kort - ja, det er skønt at lave kort i anderledes faconer, man bliver lidt bidt af det.
    Skønne ting du fik købt for dit gamle gavekort;0)

    SvarSlet
  14. aww super sødt elsker den farve kombi

    SvarSlet
  15. Super flot kort, og wawww skønne ting du har købt.

    SvarSlet
  16. Lækre indkøb. De der kort har jeg også forsøgt mig med. Det gik ikke godt - hihi. Dine kort er SÅ fine.
    kh 10na

    SvarSlet
  17. Et gavekort siden i sommers!!!
    Det ville aldrig kunne ligge så lnge her !!
    Flot trifold kort og dejlige indkøb :)

    SvarSlet
  18. Sikke en lækker omgang sager... det juletræ har jeg også ;) Det er bare sååå sødt ;)

    SvarSlet
  19. Så kreativ du är Dorthe. Jag borde skriva oftare här och tala om hur duktig du är.
    Jag har dock lite svårt att läsa danska med det teckensnittet du har på din blogg. Det vill liksom flyta ihop, annars är den superläcker i kortare parti.
    Ha en fin kväll.
    Varma kramar marina

    SvarSlet