lørdag den 26. november 2011

Endnu en udfordring.

Nu har jeg igen fået lyst til at deltage i nogle udfordringer. Og da jeg også har meldt mig under fanerne til at blogge hver dag i December - nåja... så kan man jo ligeså godt slå 2 fluer med et smæk.

Og jeg starter bare fra i dag - hihi.

Hos Craft Your Days Away (CYDA) kører der en udfordring hvor de vil se knapper eller sløjfer på det bidrag man laver. Jeg valgte at lave endnu et Tri shutter card - hvor sløjfen jo har et formål også.

Åbent ser kortet sådan ud.


På stemplet står der:
Christmas is the Light of Hope
that keeps the future Bright.
Wishing You a Christmas
filled with Gods eternal Light.
Sødt ikk? Jeg er ihvertfald glad for jeg genfandt mit stempel *G* (det var blevet væk for mig)
---
Jeg har lige bagt 5 dåser brunkager - så nu dufter her af Jul.
God lørdag derude.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt... så nydeligt pyntet. Og ja, det er et rigtig sødt stempel.Godt vi fik lært at lave disse frifold-card.
    Ha en hyggelig lørdag.

    SvarSlet
  2. Øj, øj... bagt brune kager... syn's næsten jeg kan dufte dem gennem skærmen...
    Super fint kort. Jeg elsker den model... den er SÅ eksklusiv og lækker.
    God week-end...

    SvarSlet
  3. Sikken et smukt kort, du er så kreativ, og laver så mange flotte detaljer. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Rigtig smukt kort med sådan noget lækkert papir.
    Brunkager ? Hold da op....."Flittige-Pips".
    Og så må vi se om vi klarer decemberbloggingen igen i år. Men det var så hyggeligt sidste år.

    God søndag.

    SvarSlet
  5. Whouuu, for et flot julekort, Pips. Hamrende flot! Og så har du også lige lavet brunkager.... hvor får du dog al den energi fra?
    God december-blogging:)

    SvarSlet
  6. Wauw, hvor er det FLOT !!
    Jeg fik også bagt brunekager i går, men slet ikke så mange som dig.

    Glæder mig til at følge din decemberblogging :)

    SvarSlet
  7. Super smukt kort - meeen jeg har jo også et eller andet med lilla... ♥!!! God søndag

    SvarSlet
  8. This is awesome and really gorgeous. Thank you for joining us at CYDA this time and good luck.

    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    SvarSlet
  9. Smukt kort du har lavet denne gang... eller måske jeg skulle skrive som altid... hi hi

    SvarSlet
  10. Sikken et dejligt kort. Og er simpelthen bare så imponeret over din evne til at få blogget. Må bare konstaterer at det er der ikke plads til i en småbørnsfamilie. Men lidt i ny og næ har jo også ret ;)

    SvarSlet
  11. Jeg har lige lavet et kort i samme model... Det er mit første af slagsen... Synes det var nemt, og jeg var rigtig godt tilfreds, men du gør mig bestemt til skamme. Hvor er det bare smukt!

    SvarSlet