tirsdag den 1. november 2011

En Give Away ... nææh faktisk hele 2 :)

For et par dage siden rundede jeg mit indlæg nummer 500 her på bloggen.
Det er jo utroligt som tiden går - og da især når man laver noget man hygger sig med.
---
Derudover har jeg faktisk endnu en ting at fejre ... jeg er nemlig blevet inviteret til at være gæstedesigner for anjashobby her i November måned, og det glæder jeg mig MEGET til.
Anja har en lækker lækker butik med mange spændende ting, så kig forbi hendes butik HER!
---
Forleden dag mødte jeg Anja til kreativ dage i Fredericia, jeg fortalte hende om min planlagte GiveAway - og sørme om hun ikke også vil udlodde en GiveAway til en heldig vinder.





Så der er altså hele 2 overraskelser at vinde. Og de vil blive udtrukket først i December.
For at deltage i Anjas giveaway skal du:

1. Være følger på hendes blog der er HER.
2. Lægge kommentarer derinde i løbet af November. Hver kommentar giver et lod i lodtrækningen.

Og for deltagelse i min giveaway skal du selvfølgelig:

1. Være følger af min blog
2. Lægge kommentarer i November måned. Her gælder det også at hver kommentar giver et lod i udtrækningen.
Og så må du selvfølgelig meget gerne linke til Give Awayen (dette indlæg) fra din egen blog. Det er dog ingen betingelse!
---
Du kan godt deltage i den ene give away - uden at deltage i den anden.

Held og Lykke.

34 kommentarer:

  1. Det var da en fin ide at fejre dine 500 indlæg. Du er altså også flittig - på mange måder.
    Selvfølgelig vil jeg gerne prøve chancen. Jeg har opfyldt dine krav for at være med....selvfølgelig.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Det er klart jeg blir med, håper jeg er heldig da :) Du har så mye fint i bloggen din, følger har jeg vært lenge og jeg er stadig innom og titter... Jeg har linket i bloggen min.

    -Wenche

    SvarSlet
  3. ihh klart jeg er med og vil da ønske dig stort tillykke med besøgs tallet..jeg kikker ofte og kommenterer hos dig du laver så mange spændende design.

    SvarSlet
  4. Super god ide... jeg er da også med. Linker lige lidt senere :-)

    God tirsdag

    SvarSlet
  5. Fast læser har jeg været længe, og kommentarer skriver jeg en del af, hvis din blog ikke soterer mig fra som spam. og senere vil jeg forsøge at få candy over på min blog. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Lyder da dejligt med sådan 2 overraskelser... og har da været fast læser på begge blogge og linker straks tilbage både til din og Anjas blog...

    SvarSlet
  7. Først tillykke med de 500 indlæg og med DT-titlen i november :)

    Jeg deltager gerne i begge giveaways - er i forvejen fast læser og skynder mig at linke fra min blog også :)

    Tak for dobbeltchancen :)

    SvarSlet
  8. først og fremmest vil jeg sige tillykke med gæstedesignertitlen og de mange blogindlæg, det er super godt gået.
    og tak for at du giver os muligheden for at være med i hele 2candyer, den chance kan jeg lade gå forbi... ha' en forsat go' uge

    SvarSlet
  9. Tillykke med de 500 indlæg det er godt nok flot.
    Skal da lidt rundt på siden og se hvad du går og laver.
    Jeg tilmelder mig selvfølgelig som fast læser.
    Prøver og ligge et link ind på min blog

    SvarSlet
  10. tillykke tillykke både som gæstedesigner og de mange indlæg

    kan du ha en god aften

    knusss

    SvarSlet
  11. Fedt ... jeg elsker dine ting og kigger ofte forbi, så jeg kan jo lige så godt melde mig som fast læser ... det er så første gang jeg prøver det :)
    Jeg skal også forøge at linke ... til begge blogs self ;)

    SvarSlet
  12. Hvor hyggeligt, vil gerne være med :)

    SvarSlet
  13. Stort tillykke 500 indlæg, det er godt nok også mange tihi..
    Jeg vil super gerne være med, men bliver nød til at vente med at linke fra min blog, min Mac valgte at få en meget kraftig hovedpine, så jeg håber den snart bliver frisk igen.
    Følger har jeg jo været i lang tid : )

    SvarSlet
  14. Ej hvor skønt :)

    Og tillykke med de 500 indlæg :)

    SvarSlet
  15. Ja kunne da være alletiders at prøve at vinde sådan en give away. Har ikke prøvet at deltage i en før - så kunne da være ekstra sjov at prøve.

    SvarSlet
  16. Klart jeg er med ;o) Lars´ skal nok linke senere....

    SvarSlet
  17. Tillykke med dit nye designer job det lyder rigtig rigtig spændende for dig. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet! Tillykke med alle dine besøg!
    vh Karina

    SvarSlet
  18. Vil da lige være den første der lægger en kommentar i dag - Glæde rmig til at se hvem der vinder. Glæder mig også til at fælge din blog. Kendte den ikke.

    SvarSlet
  19. Gratulerer så masse med 500 følgere, Dorthe ! Så spennende med en hemmelig gave, jeg hiver meg med, og har lagt bilde m link i bloggen allerede. Følger har jeg vært en stund allerede.
    Klem
    Turid
    (Ps, jeg har også en candy i bloggen min :-))

    SvarSlet
  20. Nu har jeg ikke prøvet sådan en give-away før - og når der st´år at man skal lægge kommentarer i løbet af måneden på bloggen - gælder det så kun dette indlæg eller?

    SvarSlet
  21. heihei :)
    Så fin blogg du har :)
    Her vil jeg gjerne være med på 2 lodd :)

    mvh siv anita, siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlet
  22. Eg blir gjerne med på feiringa di. Har linka til bloggen din i sidebar og følger er eg frå før av :)
    Lykke til med dei neste 500 innlegga!

    SvarSlet
  23. Spændende :-)

    Jeg deltager med de to lodder.

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  24. nøj hvor fint. tillykke med det :)

    SvarSlet
  25. Hey, jeg skal da også være med i din giveaway. Held og lykke til os alle. Kh 10na

    SvarSlet
  26. så er jeg med i lodtrækningen med 2 lodder so far...

    SvarSlet
  27. Jeg vil også rigtig gerne deltage :)

    http://med-saks-og-lim.blogspot.com

    SvarSlet
  28. Det er vel nok spændende med sådan en candy... og jeg må vist lade mig inspirere af dig og dine mange indlæg, så jeg også kan få blogget noget mere ;)

    Så jeg er med,,, det kan jo være at det bliver starten på at blogge mere hvis jeg vinder ;)

    SvarSlet
  29. Tillykke tillykke, hvor er det godt gået! Har jo fulgt dig længe, så ingen ko på isen der :)

    Glæder mig til at se de næste 500 indlæg også :D

    SvarSlet
  30. Tænk altså - jeg har først set din Give Away nu...*TSK TSK* ;)..så det må vist hedde bedre ent end aldrig :D

    SvarSlet
  31. Spændende give away. Deltager selvfølgelig gerne i begge. Har linket fra min blog, og blevet fast følger af din blog.

    SvarSlet
  32. ihh pips så er det idag du trækker ? så her kommer ligeeeee en kommentar mere.. spændende konkurrence

    SvarSlet