lørdag den 5. november 2011

En gammel bog...

Kan få nyt liv :)
Jeg så engang sidste år sådan en dims på en Norsk blog. Jeg syns jo godtnok den var ret smart - og så har jeg lagret ideen i mit hoved. *G*
Da jeg så skulle lave lidt julesjov for anjashobby kom jeg i tanke om vidunderet - og SÅ skulle den laves.
Jeg siger ikke hvad det er men....



I kan se flere billeder på http://anjashobby.blogspot.com/2011/11/bog-til-julepost.html
---
Og svar til morkaren: Den klapper ikke sammen - de foldede sider fylder så meget at båndene faktisk er der for at tvinge den til at lukke sig så meget som den gør nu. (er det mon til at forstå?)

Og det var så min første kreation for Anja - men jeg har allerede 5 mere liggende - så der kommer løbende lidt nyt fra mig på hendes blog.

8 kommentarer:

  1. For ein smart måte å ta vare på julekorta :)

    SvarSlet
  2. Som jeg skrev hos Anja, så er det så smukt lavet og en rigtig god ide.

    God mandag!

    SvarSlet
  3. Ok - så fik jeg også svar på hvordan den står åben ;-)
    Og stadig rigtig flot.

    SvarSlet
  4. Det er altså bare sådan en god ide med sådan en bog.... må lige overveje om det skal være et af mine projekter i december ;)

    SvarSlet
  5. Den er altså bare rigtig lækker .. får lyst til at prøve at lave den selv :)

    SvarSlet