fredag den 18. november 2011

De 2 sidste julekort fra kurset.

Og nu har I sikkert også fået nok af at høre om det kursus - hihi (Det har været fantastisk godt!)


Kortet her er det sidste vi skulle lave derinde - Det tog dælensparkemig LANG tid at lave - fordi der var så meget der skulle males, sprayes og gøres ved - og tørre - tørre - tørre - det bliver aldrig min måde at lave kort på - min tålmodighed rækker ikke til det *G*

Og så kortet fra i går. ENDELIG fik jeg snuset lidt til teknikkerne bag noget der ligner ANNA stil - jeg synes nok ikke lige det er jule agtigt *G* - men jeg vil garanteret lave mere af den slags (også selvom det også skal tørre)
Jeg fik lavet alle 12 kort på kurset ... hmm... det var vel faktisk alle 13 - :) Og jeg har været VILD med det kursus - det vil jeg helt klart anbefale Jer at ofre de 49 kr. på - det er hver en krone værd - og mere til.
I morgen skal jeg til scrap i Esbjerg - og det glæder jeg mig til - måske jeg skulle se at få pakket - hihi.
Rigtig God weekend til Jer.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Flotte kort, og nej jeg er ikke træt af at se dine/jeres kort fra kursusset, (når bare jeg ikke skal lave dem) jeg kan nok bedst lide det øverste med englekor og sager, det er ligsom mere mig. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte kort... og go tur til Esbjerg... altid dejligt med en weekend med scrap.. hi hi

    SvarSlet
  3. Du har simpelthen været så dygtig og så hurtig på kursus... flot at du har nået dem alle. Og disse to her er lige så skønne som alle de andre.

    Ha en hyggelig tur

    SvarSlet
  4. Så flink du har vert. Og kjekt å prøve ut nye teknikker.
    God helg til deg :)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er det nogle flotte kort du har lavet til kursuset. Jeg nåede desværre ikke dem alle men det kan jeg jo heldigvis nå endnu. Tænk at du vandt blogcandyen det er så fedt for dig tillykke med det!

    SvarSlet
  6. Igen 2 flotte kort.
    Jeg har ikke fået lavet kort 10,11 og 12 endnu, men skal have dem lavet og vil give dig fuldstændig ret - kurset var alle 49 kr værd.

    SvarSlet
  7. Jeg er fuld af beundring over at du nåede alle 12 kort på kurset. Jeg nåede vist 8, men der er jo tid nok til at nå de sidste 4 også :) Ja, det var et super godt kursus :)

    SvarSlet