fredag den 11. november 2011

CP julekortkursus dag 4 og 5

I går skulle vi virkelig lege med stempler og sværter på kurset - det var fantastisk.

Det fik jeg dette kort ud af.

Og i dag var der hele 2 kort at lege med. Dels lærte vi at lave Rudolf her - ud af ... hvad man nu har *G*
Og dette kort er også fra i dag.
Det er Hjørdis der er bagmanden(kvinden) bag dagens 2 lækre lækre kort - de var da SÅ meget lige mig!


Tusind Tusind Tak for alle de kønne ord om gårsdagens LO - iiiihh hvor bliver jeg da stolt og glad når I roser det.

Stort kram herfra.


13 kommentarer:

  1. Jamen så lad os starte med at rose - det er nogle rigtig fine kort, du har lavet, især det nederste med murstensbaggrunden er supeer duper....

    SvarSlet
  2. Ejj fedt at lave murstenene grønne.. Jeg brugte murstens baggrund igår på mine tags og lavede dem brune og har også prøvet med røde, men aldrig tænkt de kunne være grønne.. Det ser godt ud...

    Rigtig spændene kort du får lært at lave :)

    SvarSlet
  3. Så flotte alle disse kortene er, Dorthe, og din Rudolf er da bare helt skjønn :-))

    SvarSlet
  4. 3 meget skønne kort... de er altså rigtig flotte selvom Rudolf se om som om han har smagt på æggepunchen.. hi hi

    SvarSlet
  5. Ja, dine kort er bare skønne :)
    Jeg er stadig ikke begyndt på dagens kort, men det skal nok blive lavet :)

    God weekend .. :)

    SvarSlet
  6. 3 herlige kort !!
    Ønsker deg en fin helg, Klem

    SvarSlet
  7. Igen nogle skønne kort... især det nederste er så smukt med det murstens mønster. Ja, det er rart at blive udfordret ;-)

    God aften

    SvarSlet
  8. Jeg har jo kommenteret hos CP, men jeg vil da godt lige sende en hilsen om god weekend.
    Og så får du lige et skulderklap igen for dine smukke kort. Det grønne er altså bare så smukt. Og så er dit rensdyr altså sjovt...

    SvarSlet
  9. Skønne kort og du får da noget lavet : ) kan super godt li, det sidste af dine kort, ser vildt godt ud med de grønne mursten : )
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  10. Lækre, fine kort - og skøn rudolf. Han har da fyldt kæbeposerne godt op med pebernødder. Men SJOV det er han bestemt. =0)

    SvarSlet
  11. Dine kort er rigitg flotte.
    Den Rudolf var en sjov udfordring. Er også enig i at din murstensbaggrund er alletiders + gul kageserviet.
    Og det øverste var også sjovt med alle de stempler ;-)
    Elsker det kursus.

    SvarSlet
  12. Lækre kort Pips, jeg er vild med murstensbaggrunden - den er lækker !

    Knus Hjørdis

    SvarSlet
  13. Tak for endnu en god gang inspiration ;) Super fint murstens-baggrundsstempel ;)

    SvarSlet