søndag den 9. oktober 2011

Ved landsbyens Gadekær - endnu et LO.

Jeg har lavet endnu et LO - og jeg har faktisk allerede gang i et tredie.
Til dette har jeg brugt min månedspakke fra Canadiske Scrap That, jeg fik jo for et par uger siden en lækker lækker Dobbeltpakke hjem derfra, og dette er så mit første arbejde med de kit.



De store blomster er begge fra "Somewhere in Time" kittet - den lille har jeg selv lavet af TH Glassine stash papir. Knappen er også TH og var med i kittet, fuglen er igen en af mine favoritter fra Convention

Filmrulle er også Tim Holtz (det er dog fra et Swirlydoos kit, flere glassine stash blomster.

Hjørne fra Dusty Attic, billedet har så smidt sig på siden, hjørnet har fået lidt sværte og noget stickles.

De her ranker er jeg vild med - og der var heldigvis en del med i pakken.

Billedet er fra Nordby på Samsø ... så idyllisk og smukt!
---
Dette LO blev mit bidrag til månedens skitse hos TSC.
Nu vil jeg lege lidt videre med det LO jeg startede på i aftes.
Hav en forrygende Søndag!

11 kommentarer:

  1. Jamen nu har du gjort det igen. - Lavet et rigtig smukt lo. Flot opsat, flot papir og pynt. Utroligt at du skulle være så længe om at kaste dig over layoutene...
    Hvor har du mange små sjove ting med - bla de lange blomsterdimser. de er sjove. Stasineblomsterne er vel nok flotte.
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  2. Super flotte LO´er du har lavet. Meget lækre ting du har fået i din Canadiske pakke.

    SvarSlet
  3. Hold da helt op et rigtigt flot LO...

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er det smukt..Love it...

    Anja

    SvarSlet
  5. Ja, men det er så smukt, og det billede fra samsø er jo bare dejligt, god søndag til dig. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt og en meget elegant opsætning.

    SvarSlet
  7. Hvor er det da smukt .. både opsætning, farver og foto :)

    SvarSlet
  8. Skønt Lo, med så mange detaljer : )
    God søndag

    SvarSlet
  9. Rigtig smukt Lo.
    God søndag.

    SvarSlet
  10. Hvor er det smukt... et flot motiv og hvor er du god til at få mange små detaljer på dit LO.

    Ha en god søndag!!!

    SvarSlet
  11. Sku man prøve engang til? dejligt LO, ja der er meget smukt ved det gadekær på samsø og du ydder det fult anderkendelse. v.h. morkaren.

    SvarSlet