tirsdag den 4. oktober 2011

Takkekort og et par bestillinger.

Jeg har været i gang med at lave små takkekort.
Kortene måler ca. 6½ x 10½ cm.
De er meget enkle. Korset er et Le Blanche stempel jeg købte ved Gitte (Hobbyboden) i lørdags. Det har jeg embosset - og så har det bare fået en halvperle. Indeni kortet er der en computerskrevet tekst stanset ud med en spellbinder.
Jeg lavede 35, så de skulle være rimeligt nemme.


og så havde jeg et par bestillinger liggende der skulle være færdige til i aften.
Et sølvbryllupskort:
Her har jeg brugt et hjerte stanset ud med Cherry Lynn die, sløjfe, blomster fra WildOrchid, chipboard tal der har fået gesso - og derefter diamond dust, metalhjørne - og så nogle American craft Rub-ons bogstaver til navnene. Papiret er bagsiden af et Riddersholm "børnepapir"

Og et fødselsdagskort til en 60 års dag. Papiret er noget lækkert Polsk noget som jeg ikke kan huske navnet på, resten af en Prima mandelgren - her har den fået lidt sorte roser. Tim Holtz bilen er stemplet og embosset. Tandhjulet er også TH - det har fået et ordentligt lag UTEE

Så har jeg lige en bestilling mere - men det er først til i morgen *G* - så der er jo læææænge til.
Hav en herlig uge.
Knus herfra.

11 kommentarer:

  1. Meget flotte og stilfulde kort du har lavet...

    SvarSlet
  2. Hvor flot og stilfuldde takkekort du har lavet, v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Enkle og flotte takkekort. Godt stempel til lejligheden.
    Også flotte bestillingskort - især herrekortet er fint.

    SvarSlet
  4. Du er altså bare så flittig - og hurtig.
    Hvor er takkekortene bare flotte. Det stempel er lige i øjet til det formål.
    Det sølvbryllupskort er bare så elegant og fornemt.
    Sjovt så meget det diamond dust kan bruges til.

    SvarSlet
  5. Så lækre kort,,ja og de bestillinger er noget værre noget bliver ofte lavet i sidste øjeblik..
    Anja

    SvarSlet
  6. Enkle og flotte takke kort du har lavet. Flot sølvbryllups og fødselsdags kort. Du får da noget fra hånden Pips : )
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  7. Så mye lekkert :O)
    Klem Connie

    SvarSlet
  8. Det er nogle rigtig fine kort, de skal nok gøre nogle glade !!

    SvarSlet
  9. så flotte takkekort og sølvbryllupskortet er såååå smukt også et fedt 60 års kort, lækre detaljer

    SvarSlet
  10. så flotte takkekort og sølvbryllupskortet er såååå smukt også et fedt 60 års kort, lækre detaljer

    SvarSlet
  11. Wauoo nogle flotte kort. Korset er en super ide´ når der skal laves så mange kort.

    SvarSlet