torsdag den 6. oktober 2011

Swirlydoos august kit.

Med august kittet fra Swirlydoos har jeg lavet dette LO. Det var da heller ikke for tidligt jeg kom i gang med at bruge af det kit vel?
Jeg fandt en stribe skolebilleder af Patrick - og de skulle da scrappes.
Papiret er Kaisercraft. "Lågen" er fra creative imaginations


Den store blomst er fra WildOrchid - de små er fra kittet

Hønsetråd fra Dusty Attic (Mmmmm me like!) - bogstaverne er mine yndlings "storyteller" fra Websters pages - og nogle American Crafts Rubons.

Metalhjørnerne fik lidt grønt og blåt alcohol ink for at passe bedre til farverne.

Bærgrenen er fra Petaloo

Sommerfuglene er nogle gamle stickers

Jeg har altså ikke noget problem med at fylde blomster på Herre og Drenge LO og kort. I min verden kan mænd og drenge altså også godt lide blomster.
Hvordan har du det med det?

15 kommentarer:

  1. Hvor er det bare smukt.
    Og sikke mange fine ting du har at pynte med, det er vist en fin pakke...
    Det er ok med blomster på dette drengelayout - men jeg har det lidt svært med blomster og blonder til voksne mænd.

    SvarSlet
  2. HVor er det smukt... ser så lækkert ud med alle de små billeder og hønsetråden. Jeg synes det er ok engang imellem med blomster til herre og drenge.
    Jeg laver lige en beskrivelse på min blog med hensyn til pungen.
    Ha en god dag!!!

    SvarSlet
  3. Helt enig, i min verden også gutter få blomster, og LIKE det !
    Nydelig LO av din sønn, Dorthe, herlige blåfarger og lekker pynt :-)
    Klem
    T.

    SvarSlet
  4. Det LO er helt på toppen, flot, ja det med blomster er her lidt svært, LOer med små drenge er OK men hvis jeg laver et kort til min ældste søn (som er 55 år)med blomster eller blonder på rynker han hele fjæset og siger det er FIMSET mor. men hvad pynter man så med? v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Så nydelig Lo av din sønn.
    Nydelige farge du har brukt.
    Klem Connie

    SvarSlet
  6. JEg synes det virkelig virkelig lækre detaljer.. smukke blomster og fed baggrund..
    Jeg kan også bruge blomster til mænd og drenge.. Det kommer helt an på stemningen i "billedet"...

    SvarSlet
  7. Det var dog et super flot LO og ja man kan da sagtens kommer på div ting til drenge/mænd.. jeg kommer bare ikke helt så mange på.. hi hi

    SvarSlet
  8. Super flot LO. Lækre farver.

    SvarSlet
  9. waue waue sikken flotte detaljer og det hele smukke farver.

    SvarSlet
  10. wawww den blev bare rålækker, jeg har brugt en del papirer der fra, men hvad mener du om september måneds??jeg aner ikke hvad jeg skal bruge det til, gode ideer modtages :) :)

    SvarSlet
  11. wow ,her var der mye flott å hvile øynene på :) mye fin pynt og ett flott oppsett :)

    SvarSlet
  12. Lækkert lo, fedt med det hønsetråd : )

    Ja, selvfølgelig kan man bruge blomster til dreng/mænd. Her ser det super ud.Det kommer helt an på billedet, og hvem man scrapper. Min søn ville nok ikke lige være begejstret ; )

    SvarSlet
  13. wow sikke opsætning og farver, ser kanon ud med hønsenettet

    SvarSlet
  14. Hold op, hvor er det flot ! Sikke mange fede detaljer...og dine takkekort er bare SÅ fine, sikke et stort arbejde. God weekend herfra ;-)

    SvarSlet
  15. Det er bare rigtig fint - blå passer godt til Patrick !!! God weekend.

    SvarSlet