onsdag den 12. oktober 2011

Stokrose idyl (LO 21)

Nu har jeg igen leget med Septemberkittet fra Swirlydoos. De papirer der er deri er altså ret fede synes jeg (har jeg sagt det før?? hihi)
---
Jeg har det sådan at når jeg starter på et LO så tænker jeg: I Guder... hvordan skal det her nogensinde komme til at se bare nogenlunde ud? ...
Og så begynder jeg at proppe dimser og tingeltangel på ... og så kommer ideerne - og lige pludselig er jeg tilfreds. *G*


Dette "skilte ophæng" er en Spellbinder, uret er fra min lille charmskasse :o) - bogstaverne er fra Glitz design (de er lækre)
Når jeg laver LO bliver de altid "Tunge" - derfor laver jeg dem på 2 lag papir. På dette LO valgte jeg så at lave kig igennem til papiret bagved.
Og så har jeg ENDELIG fået fat i noget Gazebind - jubiiiiiii - Jeg var glad da jeg i en genbrug omsider fik fingre i det - og "skatten" er forsvarligt gemt væk i scrapværelset nu - hihi.
Dette har jeg sprayet med blå og sølvfarvet glimmermist.

En lille bid af et af Prima papirerne fra kittet, her har jeg monteret blonde hele vejen rundt. Blomsterranken er også fra kittet.

Hønsetråd (chicken wire) fra Dusty Attic ... det ku jeg faktisk godt gå hen og blive lidt afhængig af.!!

En hæklet blomst (NEJ! jeg har IKK hæklet) den har fået selskab af en metalblomst og en sværtet WO rose.

Her en af de kamé rammer jeg købte for efterhånden nogle måneder siden, nu er jeg da så småt begyndt at bruge dem - og en blå kamé.

De her bogstaver er fra gemmerne - og er nok i grunden nogle af de første jeg har købt. Men de passede da ligeså fint ind her...
Jeg er godtnok blevet hårdt angrebet af det der med at lave LO. Det her har jeg siddet med i flere timer *GG* - og iiih hvor har jeg hygget.
Hvor lang tid bruger du gennemsnitligt på et LO?
Hav en skøn aften.
Kram.

11 kommentarer:

  1. For en vakker LO!!! Ordentlig dansk! Minner meg litt om Ebeltoft og alle de fantastiske stokkroser. (Bodde der i 15 mndr). Var på besøk i byen din i sommer, Billund. Utrolig koselig!
    Ha en fin aften!
    Klem

    SvarSlet
  2. Dorthe!!! Den är helt underbar. Wow säger jag bara. Älskar den!
    Kram Marina

    SvarSlet
  3. Det er et rigtig flot LO men en masse dejlige detaljer på...

    SvarSlet
  4. Ja, men Pips, du kan rolig, ganske rolig være tilfreds, det er så flot, min første tanke (da jeg så overskriften) var jeg elsker også stokroser, men man glemmer næsten at kikke på de søde storroser billeder for der er så meget der fanger øjet på dit LO. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Super flot, dejlige blå farver !

    SvarSlet
  6. ejjj en masse lækker pynt, mums.

    hmm har du snart fyldt dit album du købte til convention?

    SvarSlet
  7. Du er altså bare god. Sikke et flot layout igen. Flotte farver og vildt meget lækker pynt sat på. utroligt hvordan du får plads til det....
    Og heldige dig der har fundet gazebind. Vi burde klage til Falck...

    Jeg brugte...Dengang jeg lavede lo'er..alt fra 2 timer til 14 dage på et layout. Afhængig af hvordan inspirationen kom over mig. Jeg tror jeg er klar igen til layouts - men nu laver jeg jo julekort...hmm.

    SvarSlet
  8. Woooow for en lekker LO.
    Nydelig og nydelige Danmark.

    Klem Connie

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt... super flotte billeder. Jeg synes du udvikler dig så meget fra Lo til Lo og sikken et kit du har købt.

    Ha en god dag!!!

    SvarSlet
  10. Nøj, hvor er de flotte, du kan bare det der, hva' det ser knageme godt ud med gazebind og hønsetråd, supersejt

    SvarSlet