tirsdag den 11. oktober 2011

Og et VILDT lækkert Septemberkit fra Swirlydoos...

Uha ... September kittet fra Swirlydoos var MEGET forsinket - men efter min mening hele ventetiden værd.!!
Det er fyldt med lækkerier fra Prima - og også lækkert papir fra Bo Bunny. Det er lige mig og super Vintage!
Indtil videre har jeg dog kun fået lavet dette LO med kittet, det er til månedens skitseudfordring hos Swirlydoos. Jeg har godtnok svært ved at få SÅ mange billeder på et LO - men det lykkedes da - hihi.
Papirerne jeg har brugt her er fra Bo Bunnys "Et Cetera" serie.


Jeg har brugt Prima blomster, Prima bling Swirls, Prima Resin fugl og den brune rose og de små blå roser er også fra kittet.

Der skulle selvfølgelig et lille kødben på når nu LOét er med min forkælede hund :o) Denne blå rose er fra WildOrchid - jeg har sværtet den lidt så den falder bedre i med resten.

De Resin fugle er da noget af det sødeste

Bogstaverne her er klippet ud af et Prima "printery collection" ark

og disse er også fra Prima.

Jeg glæder mig til at lave meget mere med lige præcis det kit - sørme godt jeg bestilte dobbelt op af papirerne - heheee.
Tak for I kigger med her.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Super fint, ser da godt ud med alle billederne !!

    SvarSlet
  2. Super flot layout du har lavet.

    SvarSlet
  3. Skønt LO! - og det er da lykkedes helt fint med de mange billeder.
    Synes du har brugt blomsterne på en smuk måde, og er farverne jo bare dejlige :)

    SvarSlet
  4. wawww den er rålækker,jeg aner ikke hvad jeg skal lave af det, men det kommer måske :)

    SvarSlet
  5. Super flot LO, ser godt ud med alle billeder, det lykkes fint : )
    Skønne farver.

    SvarSlet