søndag den 9. oktober 2011

Og et LO mere...

Dette er mit nittende LO fik jeg lige talt mig frem til. Nu er første album snart fuld - for mine LO er ret tykke - hihi.
Også til dette LO har jeg brugt et af kittene fra Canada - denne gang "Romantic Spring" kittet.


Den lille metalgren er en charms, jeg har igen revet papiret lidt ... og så har jeg brugt et par små roser.

Rosen er fra WildOrchid, Swirlen er lavet med Cheery Lynn die.

Blomstergrenen er fra Prima og var med i kittet, "klokkeblomst" er igen en af mine charms.

En lille hvid glitterkrone blev der også plads til, den har fået lidt grønne rhinsten.

Bogstaverne er igen Storyteller fra Websters - de store var med kittet. Jeg har givet dem en lille blomst her og der, og ridset op med hvid pen omkring dem.

Det lækre rosebånd var også i pakken, jeg har tilføjet lidt "diamant" kæde og et par små WO roser.

Og så har jeg fået lavet mit mini-album fra Majers kursus færdigt også - så det er blevet til noget scraphygge her i weekenden. Dejligt!
God søndag aften!
Knus.

16 kommentarer:

  1. Ihhh hvor er det altså flot. Rigtig fine detaljer.

    SvarSlet
  2. For demmeren du er produktiv, og wawww så flot det er
    knus

    SvarSlet
  3. Nu, kan jeg endelig kommentere igen:) Se tidligere!!!
    Igen et skønt LO. Så mange fine detaljer og smukke materialer. Passer perfekt til den fine have. Afstemt, roligt og meget smukt:)
    Vi glæder os til at se foto af dit færdige minialbum fra Majer:)

    SvarSlet
  4. LOL Pips I thought I'd come and say hello to you. Lovely page you creaed from the kit.

    SvarSlet
  5. Hold da op, hvor er du i kreahjørnet i dag. Så lækkert et LO. Er vild med alle dine fine detaljer, som er et eventyr i sig selv.

    Fortsat god søndag :)

    SvarSlet
  6. wow hvor er du mega dygtig til layouts... hvor er det skønt med det opsprættede og alle de tutte nussede ting

    SvarSlet
  7. Super fint og feminint LO. Glæder mig til at se dit majer album.
    Fortsat god søndag. Kh 10na

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt, og jeg er også vild med de "tutte-nuttet" pynteting du finder på. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  9. Hvor er du da flittig i scrapværelset for tiden...Skal du ikke snart på arbejde, så vi kan holde lidt fri...hihi.
    Har set at Karin har fået hul igennem.

    Igen et smukt layout, Smart ide med den blonde du har blotlagt. Fedt blomsterbånd. Og fin måde du har lavet bogstaverne på.

    SvarSlet
  10. Jeg fatter ikke hvor mine kommentarer bliver af, det ser ud til de går igennem, men hvis jeg så går tilbage er de væk, dette er en prøve, knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Sikke et smukt LO - skønt med så mange detaljer at man kan blive ved med at finde nye ting.

    SvarSlet
  12. Rigtigt smukt Lo med mange super fine detaljer...

    og lige et ps til din kommentar på min blog... er heller ikke til Halloween men synes Magnolie stemplerne var rigtig søde at jeg måtte eje et par stykker og så må man jo lave et par kort... hi hi..

    Go søndag aften

    SvarSlet
  13. super rålækkert lo fyldt med dine dejlige detaljer sååååå flot

    SvarSlet
  14. Virkelig flotte LOs du har lavet. Jeg beundrer de fine detaljer.

    SvarSlet
  15. såååå lekkert.
    Nydelige farger du har brukt.

    ha en fin uke.
    Klem:)

    SvarSlet
  16. Super flot... en lækker detalje at du har revet i papiret og sat blonder, blomster og charms i.

    God mandag!!!

    SvarSlet