mandag den 10. oktober 2011

Mit "Majer" album.

Her er billeder af hvordan mit album endte med at se ud.
Jeg tror de fleste af kursisterne valgte at lave en næste tro kopi af Majers eget album - så har du set et album på en anden blog...? Så ligner dette garanteret.
Jeg har endnu ikke bestemt hvad albummet skal bruges til... men tror det bliver et lille mindealbum over min Mor. Med billeder af hende gennem tiden, på den ene side af tagsene og små historier på den anden.

Forsiden:


side 2

side 3

side 4

side 5

side 6

side 7

og hele albummet.

Nu har jeg fået lidt mere mod på at kaste mig ud i de minialbums jeg har liggende. Så er det bare lige at tage sig sammen.
Håber I får en skøn uge! Og tusind tusind tak for alle Jeres søde kommentarer. De er virkelig værdsat!

16 kommentarer:

  1. Det var da et skønt minialbum du har fået lavet! - så kast du dig bare over nogen flere af dem :D

    SvarSlet
  2. Super lækkert album du har lavet.

    SvarSlet
  3. Det er et utroligt smuk album du har fået lavet...

    SvarSlet
  4. Ej altså så blev du færdig før mig,,,,men så sødt. Jeg vil også gerne i gang med flere mini album så måske vi skal udfordre hinanden:-)
    God dag
    Anja

    SvarSlet
  5. Så smukt, og ideen med morbilleder er da helt fin. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot! Kom da bare lige i gang med flere mini'er;o)

    SvarSlet
  7. Det er et super flot album, og en sød idé med et hjertealbum som et mindealbum om din mor.
    WOW...

    SvarSlet
  8. Tak, fordi du ville vise dit SUPER flotte minialbum frem:)
    Det lyder som en god ide` at du sætter billeder og historier om din kære mor i.
    Mit album bliver til min datter der fylder 23 i morgen - hun får små citater og kloge ord om kærlighed med på vejen på de små tags.
    Det var rigtig hyggeligt at lave det sammen med dig - og lidt stressende også, PYHHH!
    Vh Karin

    SvarSlet
  9. Det er et rigtig flot album. Jeg så det jo halvfærdigt, så fint at se det færdigt. Og god ide til anvendelsen.
    Nu ser jeg jo Karins på lørdag, når min niece holder fødselsdag. Det glæder jeg mig også til.

    SvarSlet
  10. Dette var utrolig lekkert! Det vil bli et herlig minne om din mor.

    SvarSlet
  11. Nydelig album med mange fine detaljer.
    Klem Connie

    SvarSlet
  12. Lige et svar: Se under forum på CP:

    http://creativepublishing.dk/forum/index.php?topic=161.0

    Der finder du materialelisten til online kursus.

    God dag til dig.

    SvarSlet
  13. Hvor er det smukt... så nydeligt pyntet og en rigtig smuk forside.

    SvarSlet
  14. wow super lækkert album med skønne farver og detaljer

    SvarSlet
  15. Det blev rigtig flot !!! Er ret vild med farven ♥

    SvarSlet
  16. Rigtigt lækkert album, kan godt lide stilen.

    SvarSlet