fredag den 28. oktober 2011

Mit blogindlæg nummer 500... LO nr. 24

I onsdags kom min oktober månedspakke fra Swirlydoos, og da jeg skulle i Scrapklub i aftes var det jo nemt at snuppe kittet med sammen med et par billeder. Det kom der dette LO ud af.
Papiret er fra Glitz - jeg må indrømme at da jeg så billeder af kittet for nogle uger siden tænkte jeg *GYYYYS!! * Gult ... yrkk - det får jeg ALDRIG brugt. - Men men... da jeg stod med kittet var det ikk så ring endda! hehe.


Lygtepælen er fra Kaisercraft - bogstaver fra Glitz. Resin fuglen har jeg købt via Ebay - og den kom lige flyvende i min postkasse i går.

Igen et revet hjørne - her med lidt WO blomster (Godt Inger havde brads med - når nu jeg ikke havde - TAK!)

Lækker blomst fra Prima - sommerfuglen havde jeg i gemmerne... den er vist fra Jenni Bowlin.?
Når jeg har bestilt billeder fra Photobox er der sådanne bittesmå prøvebilleder med når pakken kommer. Og det måtte jeg da bruge - er det ikk nuser?

Resin hjørne - af Ingvild Bolmes Prima design - jeg er VILD med det resin - men jeg sys godtnok oss det er dyrt! Denne her var heldigvis med i kittet. :o)

Og så opdagede jeg lige at dette er mit indlæg nummer 500 ... hold da kæææft!?!? Det er jo vildt! Jeg synes jo ikke det er mange dage siden jeg startede bloggen - meeen.... thihi.
---
Jeg ved sgutte...? Sku man mixe en bette give away sammen monstro?
Jeg vil udspekulere et eller andet indenfor nærmeste fremtid.
Ses vi i Fredericia på Lørdag?
Ihvertfald må I have en Fabelagtig Weekend - og Tusind Tak for alle Jeres søde kommentarer! Love it!
Knus herfra!

15 kommentarer:

  1. Hvor er der bare mange rigtig fine detaljer!! Super flot!

    SvarSlet
  2. ejjjj hvor er den bare rålækker, sjovt jeg har også lige lavet et lo med de papirer, jeg har ikke været sørlig vild med pakken de sidste par måneder :(
    god dag

    SvarSlet
  3. Det render hurtig op med indlæg når man er kreativ og vi andre vil jo gerne se med... hi hi..
    Rigtig lækkert LO du har fået lavet og med mange fine detaljer.. skal ikke til Fredericia men du må ha en bragende go weekend alligevel... c",)

    SvarSlet
  4. Det er SÅ smukt... så fint med alle de små detaljer med blomster og de revne kanter. Skønne billeder og så flot med den lille ramme.

    Vi ses ikke i Fredericia :-) men ha' en rigtig god tur og god weekend!

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot, du er bare så kreativ, så mange fine detaljer, og den lille gule fugl er da fløjet forkert, har den ikke sagt den skulle til Frederiksberg?
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Wow, for en flott LO.
    Du har "nese" for herlige detaljer.
    Ha en riktig god og kanskje kreativ helg.
    Norgesklem......

    SvarSlet
  7. Superflot LO, lækker detaljer med det lille prøve foto i rammen. Vi ses desværre ikke i Fredericia, men glæder mig til at se hvad du får købt hihi. Ses vi til scrap i Esbjerg den 19.11 (ny dato)??
    God weekend og god kreativ tur.
    Kh 10na

    SvarSlet
  8. Rigtig flot layout. Lækre detajler.
    God weekend.

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt forstå at du studsede lidt da du så gult, men det er du kommet rigtig godt fra for dit Lo er super flot. Puh ha 500 indlæg det er ikke så lidt men du er jo også flittig. God weekend til dig også!
    vh Karina

    SvarSlet
  10. awww super flot og sikken mange fine detaljer. god ide med små fotos ;O))

    SvarSlet
  11. Wau..hvor er det bare et flot layout. Smart med de revne hjørner og blomster der putter sig. Og den lygtepæl er vel nok flot.
    Det lille foto er da en fin ide. Husker den lige.
    Og tillykke med de runde 500. Og jeg synes det er en rigtig god ide med en giveaway. Men den behøver da ikke være bette...hæhæ.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  12. Hvor fint, god idé med det lille billede ! God tur, Juliane er syg, så jeg kommer nok ikke afsted....

    SvarSlet
  13. Flot Lo og så mange skønne detaljer fedt med det lille billede og rammen : )
    Selvfølgelig skal det da en blogcandy til : ) og som Aka skriver behøver den bestemt ikke være bette tihi....
    Rigtig god weekend i Fredericia : )

    SvarSlet
  14. Skønt lo med mange fine detaljer og tillykke med jubilæet! :) Synes helt klart du skulle lave en give away lol. Jeg kommer desværre ikke til Fredercia...jeg tør ikke, for tænk hvis jeg kommer til at købe noget!! jeg har ikke plads til mere! hihi God weekend!

    SvarSlet
  15. super rålækkert lo fyldt med flotte detaljer, sødt med den lille ramme

    SvarSlet