mandag den 17. oktober 2011

Lidt julekort!

Jeg har lavet nogle få julekort de sidste dage. Det er helt rart at få brugt noget af alt det "gamle" julepapir.
Motiverne er printet ud fra nettet - bortset fra det på kort 4 der er fra et Vivi Gade klippeark.
Og jeg har selvfølgelig brugt lidt af pergament julestjernerne.






Og i går i det fantastiske vejr vi havde - tog jeg Tessa med i bilen - og så kørte vi ud til Frederikshåb Plantage.
Derude .... langt inde i skoven findes det smukkeste stykke uberørte natur.
7 års søerne ... Der er efter sigende kun vand i søerne hvert 7. år. Det passer dog ikke helt ... der var vand i dem sidste år - og uha det var et smukt syn.
I går så der sådan ud derude:
Man skulle da tro at der efter den regnfulde "sommer" ville være vand derude - men det var godtnok meget begrænset.
Du kan se mere om Søerne og fænomenet her
Jeg føler mig heldig at bo meget tæt på sådan et fantastisk sted. Det er bestemt et besøg værd!
Hav en skøn uge.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Rigtig fine julekort. Og dejligt sted ude i skoven.

    SvarSlet
  2. Lækre julekort.
    Den natur er nok lige et besøg værd, og mystikken omkring den er også spændende.

    SvarSlet
  3. Veldig fine kort! Nå fikk jeg lyst til å komme i gang *smil* Ha en fin dag! Ciao!

    SvarSlet
  4. Rigtig smukke julekort - især det første er jeg vild med.
    Dine "nye" blomster gør sig rigtig godt på de kort.

    Dejligt sted du har fundet der. Det har jeg ikke hørt om før.

    SvarSlet
  5. Rigtig fine kort, især der første, det er bare sødt ! Det er nogle smukke blomster du laver !!

    SvarSlet
  6. For et skønt sted I har derude i skoven, og jeg har heller aldrig hørt om søerne :)
    Super fine kort - især det øverste med fuglene er bare så sødt :)

    SvarSlet
  7. nydelige julekort.
    deilig og få brukt opp rester.
    Jeg er ikke så flink til det.

    Klem Connie

    SvarSlet
  8. Rigtig lækre julekort og et flot naturbillede

    SvarSlet
  9. de var jo bare total flotte

    knusss

    SvarSlet
  10. Ja, det første er meget skønt, men det er de andre nu også, og sikken et dejligt sted du der har fundet. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  11. Dejlige kort du har lavet : ) især det første kan jeg rigtig godt li : )
    Super flot billede, dejligt at der findes steder i DK der stadig er uberørte:

    SvarSlet
  12. Jubi,jeg kan komme til at ligge en kommentar på din blog. Jeg har ofte store problemer med din pc'er når jerg besøger dig. SUPER skønne kort

    SvarSlet
  13. Meget flotte og søde julekort og ja det er da et pragtfuldt sted du boer...

    SvarSlet
  14. Søde, flotte og rigtig julede kort. Og sikkert et fantastisk sted du bor i nærheden af.

    God tirsdag!!!

    SvarSlet
  15. Flotte, flotte kort med mange finurligheder:)
    Smukke blomster.
    Søerne, har min familie og jeg besøgt. Kan absolut anbefales. Husk kompas:)
    Knus

    SvarSlet