lørdag den 15. oktober 2011

Julestjerner i pergament - og LO nr. 23

Jeg lavede et par julekort i aftes, og da jeg ikke lige syntes jeg havde blomster der passede til det ene... nå ja - så eksperimenterede jeg lidt og endte med disse julestjerner lavet i pergament.


Og så til papiret jeg fik af Susanne (chicks) - det så sådan ud:

Jeg fik lavet dette LO ud af (noget af) det. :o)

rosebåndet er fra WildOrchid, glitterkronen er fra Creativ Company, det lille billede er digibilleder købt på Ebay, monteret i lille metalramme og derefter dækket med glossy accent.

En Fe fra Dusty Attic, blomsterne er også lavet af papiret, der iøvrigt er fra MyMindEye.

Mine evige favorit bogstaver fra Websters pages.

Sommerfugl lavet med Cheery Lynn die

Prima blomster - og endnu en lille Dusty Attic fe.

Alle rammerne har jeg sat perler/rhinsten på.
Det var faktisk en ret sjov udfordring - da det papir bare SLET IKKE var mig. Men jeg er egentlig ganske godt tilfreds med resultatet.
God Weekend til Jer.
Knus.

8 kommentarer:

  1. waue super flotte kort. og de der pergament blomster er meget smukke..

    SvarSlet
  2. Dorthe det ser bare fantastisk ud, dit LO er SÅ smukt med meange fine detaljer. Jeg ville aldrig have genkendt papiret. Dine hjemmelavede blomster er super fine.
    God weekend Kh 10na

    SvarSlet
  3. Rigtig søde julestjerner og ja tit må man tænkt kreativt når man ikk lige kan finde nogen blomster som passer.. og helt fantastisk LO..

    SvarSlet
  4. Såååå vacker! Mycket fina färger! =)
    kram K.

    SvarSlet
  5. Wow det er flot Pips ; )
    Super lækkert.

    God wekkend

    SvarSlet
  6. Hvor er det et smukt LO og de blomster er da meget flotter end noget man kan købe. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  7. Super flot LO! - du kan da godt nok noget med den vintage-stil :)

    SvarSlet
  8. Rigtig flot Lo. Og søde julestjerner.

    SvarSlet