fredag den 14. oktober 2011

Jeg, Mig og Ego.... (LO 22)


Eller... Me, Myself and I .... Så er man da virkelig "Selvfed" Wa? *G*
---
Nå men ihvertfald lavede jeg dette LO til scrap med Tøserne i aftes. Det er igen "Rendezvous" kittet fra Swirlydoos der har stået for tur. Papiret er "Et Cetera" fra Bo Bunny, og da min yndlingsfarve er grøn og LO ét er egoistisk .. hehe ... så måtte det jo blive grønt!


En lillebitte kakkel fra Prima og et stykke reblignende snor der også var i kittet.

Resistant Canvas stykker fra Prima ... det er det rene trylleri.

Påfuglefjer fra Dusty Attic - jeg har malet den med Stickles - og brugte en ægte fjer at male efter.

Grønne blomster - den store er fra en lysmanchet.

Lidt riv, sværte, eyelets og bånd (fløjte - fløjte)

Da jeg var på genbrug efter gaze fandt jeg også disse her.... Scrabblebogstaver - me like...
skal vist eksperimentere lidt med at farve dem også :o)

Og så nogle Swarovski krystaller fra Jolee - øj hvor de glimter og glitrer - de er FEEEEDE! (gåååz Marlene?)

Og så fik jeg et stykke papir af Susanne inden vi gik hjem. Hun sagde at hun ALDRIG ville få det brugt... jeg mente hun skulle udfordre sig selv. Men hun mente så at hun skulle udfordre mig istedet *G* - Og jeg er i fuld gang med udfordringen. Så mere om det senere.
Hav en skøn fredag og en fantastisk start på Weekend.
Knus fra jeg - mig og EGO.

12 kommentarer:

  1. Rigtig super lækkert Lo... og man må gerne være selvfed ind i mellem... også go weekend til dig..

    SvarSlet
  2. Det er da et dejligt egoflip du har lavet, med mange skønne detailjer, du er god til at få det sat rigtig sammen, det virker så let og ubesværet. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Rigtig lækkert Lo.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Super flot LO. Jeg troede det var et ægte påfuglefjer, ej hvor er det bare flot lavet. God weekend.Kh 10na

    SvarSlet
  5. Flot Lo, og selvfølgelig må man være selvfed : )
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  6. JEP, er total vild med swarovski ♥ Måske du skulle starte en import... Super flot layout !! God weekend.

    SvarSlet
  7. Jag måste säga Dorthe du överträffar dig själv. Helt underbart!
    Tack för ditt besök hos mig.
    /Kram Marina

    SvarSlet
  8. Fed lo. Det var dog en god ide med scrabble brikker endnu en god grund til at gå på genbrug.
    vh Karina

    SvarSlet
  9. Nej hvor er det flot Pips, jeg forstår ikke at hver gang jeg lægger en kommentar hos dig forsvinder den når jeg lukker siden. men det er et dejligt egoflip du har gjort. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  10. Super sej Lo... fyldt med Pips detaljer. Så flot du har malet fjeren og fint med båndet.

    God weekend!!!

    SvarSlet
  11. Sikke da bare for lækkert et LO og så mange skønne detaljer
    Anja

    SvarSlet
  12. Sååå lekkert :O)
    Nydelig bilde:)
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet