fredag den 21. oktober 2011

Flere julekort.

Her er et par kort mere jeg lavede for nogle dage siden.
Billederne er noget mørke - men det er sgutte nemt at få taget ordentlige billeder i det grå og triste vejr vi har.




Ellers har jeg i ugens løb deltaget i Majers første online kursus. Vi fik sidste lektion i dag - men jeg er ikke færdig endnu.
---
I går fik jeg lynbesøg af Annette/Aka :o) det var hyggeligt - men det blev et noget tørt besøg - da jeg ventede ny sofa ind af døren og derfor havde endevendt hele stuen - hihi.
Nu ER min sofa på plads :) Så nu kan jeg godt give kaffe Annette *G* (og hjemmebag - hvis jeg får besked lidt tidligere)
Og i aften skal jeg vist have kigget på et enkelt bestillingskort jeg skal have lavet - og så ellers prøve om min sofa er egnet til at falde i søvn på til noget kedeligt tv ...
God weekend.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye sofa, og sikke nogle flotte julekort du har lavet, med både engle og rudolf. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Igen en flok flotte julekort fra din hånd.
    Og tak for sidst. Nu kom vi jo ikke for at drikke kaffe og spise kage.....kun for at købe lidt af dine lagervarer. (som jeg er rigtig glad for)
    Men måske igen en anden dag. E har så godt af at se hvor mange scrapsager ALLE andre har.....hæhæ. Men jeg var nu også duperet. Jeg anede ikke at der fandtes så mange scrapsager - udenfor butikkerne altså...Helt vildt, og rigtig hyggeligt.
    God weekend på den nye sofa - for der er ikke noget i TV der er værd at se....

    SvarSlet
  3. PS: Papirerne til mine julekort er fra Lost and Found.

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte julekort... er vild med farverne på de 2 første... og altid dejligt at få ny sofa... og tror sagtne du kan slumre på den til det kedelige tv... ved ikk lige hvad vores licens penge går til... hi hi... go lørdag

    SvarSlet