lørdag den 8. oktober 2011

Et LO - bare fordi....

ja bare fordi Annette har sådan en sød søster - Karin.
Billederne her er fra mit første Convention d. 2. oktober 2010. Det er faktisk Annette der har mailet billederne til mig dengang - for jeg får aldrig taget billeder.
---
Nå men Annettes søster Karin er også med på Convention - men hende har jeg ingen billeder af desværre. Hun var også med denne gang - og hun havde medbragt den utroligt lækre candy hun for nyligt vandt på Majers blog.
Der var VILDT mange lækkerier i - og det savlede vi jo noget over - alle Os andre misundelige - hihi. Jeg var jo nok specielt vild med en kamé-broche der var i candyen.
Inden Vi tog hjem forærede Karin mig brochen ... WAUW!! - er hun ikke bare en dejlig pige? Men så måtte jeg altså love Annette at den blev brugt på et LO med hende og mig (hihi) - og det har jeg så hermed holdt!


Her lidt detaljer: Fuglen købte jeg også på convention - dog i marts.. jeg købte en hel kasse af dem - og jeg elsker dem!

Og her er Karins fantastiske broche! Er den ikke FLOT? Inden jeg satte den på LO´et nappede jeg forsigtigt nålen af - så nu har jeg en nål på plade - til næste gang jeg skal lave et navneskilt :o)

Bladene her har jeg skåret fra en bling-blomst jeg har vundet på TSC engang.

Blomsten er Prima - "bær"rankerne er fra Melissa Frances - de var nærmest lysegule - men så fik de en gang glimmermist og fik mere en rigtig farve.

Papiret er ink resist fra Pink Paislee - det er jeg godtnok ret vild med. Jeg har farvet med både old paper, denim, en eller anden rød ...? og valnut stain ...

Og ellers er det igen et kit fra Swirlydoos der er blevet brugt til det meste af LOét - denne gang julikittet - som jeg stadig har en del tilbage af.
Rigtig god weekend til Jer.

Knus.

14 kommentarer:

  1. Mycker vacker LO med många detaljer att se. Det gillar jag verkligen och så även färgerna.

    SvarSlet
  2. denne var lekker:) mange flotte detaljer og mye flott å se på:) ha en fin lørdag:)

    SvarSlet
  3. Flot Lo, og super billeder, dejligt sådan at få en total lækker broche. Uha jeg har så svært med at bruge ting jeg synes er meget flotte, så kan jeg jo ikke sidde og nusse dem længere *G*
    Rigtig god lørdag.

    SvarSlet
  4. Lækkert LO med en masse fine detaljer. Jeg beundrer dig for at få så flot en helhed ud af dine sammensætninger. Det gør du bare hver gang :o)

    Rigtig god lørdag.

    SvarSlet
  5. Hvor er det smukt... super lækker detalje med den skønne broche og sløjfen.

    God weekend!

    SvarSlet
  6. Orj hvor er det bare et flot layout.
    Du er en knag til at få sat en masse lækre pyntedimser på - uden det virker overfyldt af den grund.

    Og sikke en perfekt titel ...haha. Men Erik er nu utilfreds. Han vil ikke kaldes en convention-sild.

    Flot anvendelse af den broche. Jeg glæder mig til at høre hvad Karin siger. (men hun har desværre problemer med at kommentere for øjeblikket)

    God lørdag til dig.

    SvarSlet
  7. Aii hvor er du altså bare god.

    SvarSlet
  8. Hvor flot, Pips, godt du kom igang med LOerne for der er du bare en mester, og den fine broche havde jeg nok ikke nænede at bruge, men nu havde du jo lovet det.v.h. morkaren.

    SvarSlet
  9. Rigtigt lækkert Lo og sikke et par sild... Go lørdag

    SvarSlet
  10. Rigtig smukt layout.
    God weekend.

    SvarSlet
  11. Mærkelig jeg lagde en kommentar hos dig ved middagstid, men den er vist ikke gået igennem, men du skal da vide at det er et smukt LO du har lavet, er vild med det hele. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  12. hvor er den bare nydelig

    klemmmm

    SvarSlet
  13. Nu prøver jeg for fjerde gang i dag at få lov til at fortælle dig, at jeg er vild med dit LO og billedet af dig og Annette er smader sødt. v.h.morkaren.

    SvarSlet
  14. E N D E L I G - lykkedes det for mig, at kommentere på dit skønne LO. Dejligt at høre, at du kunne anvende brochen. Hold da op, hvor har du fået et flot resultat ud af det. Og hvilke SILD:) Håber også at møde dig, om ikke før så, til convention næste gang:)Blev meget glad for dine søde ord, TAK.
    Du var også en meget stor hjælp for mig på Majers kursus.
    Karin

    SvarSlet