lørdag den 22. oktober 2011

En jæger og en dagplejer...?

Nogle gange er det lidt af en udfordring at lave bestillingskort *G*
Men jo værre jo bedre synes jeg næsten, for hvor er det sjovt at skulle hitte på.
Til dette kort lød bestillingen: Hun er dagplejer - han er jæger ... de bliver begge 50.
Thats it!
Og det fik jeg så dette kort ud af.
Det er min søster der skal bruge det - så jeg er ikke så nervøs for om hun er tilfreds.
Jægeren er fra et af min fars gamle jagtblade - dem har jeg fået lov at klippe i - heheee. Og den skrigende unge er printet ud fra nettet - *G*


Rigtig god lørdag til Jer!
Knus.

8 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud, du har jo altid de perfekte charms til enhver lejlighed ;o)Jeg får altid lidt præstations angst ved bestillinger. Fortsat god weekend.
    kh 10na

    SvarSlet
  2. Den opgave udførte du meget godt, det er jo ikke en let ting at gå ud fra he he ! Dejlig charms du har sat på ..
    Ha' en dejlig weekend !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  3. Utrolig opgave, men det er jo det der gør det sjovt at være kreativ, og det er du, det kort må falde i "god jord" v.h.morkaren.

    SvarSlet
  4. Så kreativt fundet på :-) så fint med den punchede kant midt på og de små charms ( som du jo har i alle afskygninger :-) ).

    god weekend

    SvarSlet
  5. Flot resultat du har fået ud af de ikke helt nemme kriterier :D...der er jo da et bette spring fra jæger til dagplejer *G*
    Ha' en fortsat dejlig weekend :)

    SvarSlet
  6. Jamen det endte jo med et rigtig flot kort.
    Jeg så jo de to charms, og var glad for, at det ikke var mig, der skulle få dem på samme kort....
    Men selvfølgelig klarede du det !

    SvarSlet
  7. Såååå stilig :o)

    Klem Connie

    SvarSlet
  8. Jeg kan kun sige det samme som Aka godt det ikke var mig : 0
    Du har klaret opgaven rigtig flot : )

    SvarSlet