søndag den 30. oktober 2011

2 julekort mere.

Jeg lavede et par julekort i aftes - hvor jeg selvfølgelig skulle lege lidt med nyindkøbene fra Fredericia.
Stemplet er fra Inkido - det købte jeg hos anjashobby (hun havde altså den LÆKRESTE stand dernede med størst udvalg i dims)
Så købte jeg også en punch til at lave den bort med som jeg har trukket bånd igennem her. Den tror jeg jeg bliver rigtig glad for.
Den søde kagemand fik jeg i den swap jeg var med i på Scrapsisters - med juleudstansninger.
Og den bittelille "kageform" købte jeg i Norge for snart et par år siden. :o)
DET REN KAGEMAND!


Og et næsten identisk kort - her med et par andre kagemænd der også er fra swap´en.

I dag vil jeg hygge med lidt scrapperier.
Mens jeg planlægger min kommende Give Away :o)
Den kommer snart på bloggen - hehe.
God Søndag!

13 kommentarer:

  1. Dejlige julekort, rigtig fin punch, sikker på at den skal du nok komme til at bruge, og det lyder som om du havde en god dag på messen, hvad fik du ellers købt ?
    Det stempel er lækkert har det også, og bruger det rigtig meget.
    Rigtig god søndag ; )

    SvarSlet
  2. Så fine julekort. Fortæl mere om messen, er jeg gået glip af noget??
    KH 10na

    SvarSlet
  3. Søde julekort og åh, hvor er jeg ked af, at jeg ikke kom til messe. Jeg har købt mange lækre ting hos Anja, så er helt misundelig over at være gået glip af noget.

    Håber du havde en dejlig dag.

    Rigtig god søndag :)

    SvarSlet
  4. Super søde julekort... fint med kantpunchen, båndet og den charms

    God søndag

    SvarSlet
  5. wawwww super flot som altid

    klemmmm og god aften.

    SvarSlet
  6. Sikke et sødt julekort, dejlige indkøb du har gjort :-)

    SvarSlet
  7. Søde julekort - og med ny punch igen, igen ???? Det kan altså ikke blive ved på den måde.....hæhæ
    God søndags-aften-scrap-hygge.

    SvarSlet
  8. Koselig julekort.
    Metallkortene lager jeg med metalltape.
    Først limer jeg på forskjellige utstansede ting på en passende kartong, som hjerte,sommerfugl svirl osv.. (på Kortet du kommenterte) Deretter klipper jeg opp biter og strimler med metalltape som klistres over og glattes ut, sånn at motivene kommer frem.
    Jeg lager også forskjellig rillemønster rundt om.
    Så maler jeg hele greia med svart akrylmaling, som umiddelbart blir tørket av med tørr klut el. papir.
    Da blir det sittende litt svart igjen. Så maler jeg ofte noe med en annen farge og tørker av igjen.
    Vips ferdi til å pynte litt utenpå....

    SvarSlet
  9. så søde kagekone/mænd kort i fine farver
    Du må have en god dag og tak for altid søde kommentarer på Inkido's blog, dejligt at vide at der er dansker der følger med

    SvarSlet
  10. De er vildt flotte - jeg elsker simpelthen de gingerbread figurer :)

    SvarSlet