fredag den 23. september 2011

R.I.P. lille mor.

Min dejlige lille mor døde onsdag aften.
Selvom det er hårdt så var det det bedste for hende, for hun var alvorligt syg.
I går var Vi alle samlet for at synge hende ud - og følge hende til Kapellet. Det var højtideligt og smukt. Og selvom det er sørgeligt fik Vi ind imellem et lille smil på læben. Helt i min mors ånd.
Hun ønskede ikke en dødsannonce i avisen - så det må vi respektere - og begravelsen kommer til at foregå i stilhed - kun med familie og de allernærmeste venner.
---
Knus herfra - og god weekend

23 kommentarer:

  1. Må jeg kondolere. Jeg sidder her med tårer i øjnene, døden kommer altid så ubelejliget. Nu har hun fået fred for den frygtelige sygdom. Kæmpe cyperknus til dig og mange tanker herfra. KNUS fra 10na

    SvarSlet
  2. Åh da også. Jeg må kondolere.
    Det er godt nok gået meget stærkt - og det var nok det bedste for din mor. En frygtelig diagnose hun havde.
    Mange, mange knus og tanker herfra. Annette

    SvarSlet
  3. Hold da op det gik stærkt... kondolence herfra...
    Kæmpe knus og mange tanker herfra..
    May Britt

    SvarSlet
  4. Må jeg kondolerer. Mange tanker til dig og din familie.

    SvarSlet
  5. Kondolere, meget trist ! Mange tanker og knus til dig.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Mange varme tanker til deg og din familie, Dorthe. Godt at hun nå får hvile etter lang tid med sykdom, og godt at dere klarer å smile midt oppi sorgen. Gode minner er godt å ha nå, i tiden som kommer uten din mor :-)
    Ønsker deg en fin weekend !
    Klem
    Turid

    SvarSlet
  8. Kondolerer..og da jeg kan forstå at hun var meget syg, så er det nok det bedste for din mor, men det gør jo ikke sorgen mindre her og nu. Mange tanker fra mig.

    SvarSlet
  9. Kære Dorte, jeg vil gerne kondolerer, og fortælle dig at min mor døde også af den grimme sygdom (for mange år siden) men det tog over 1½ år hvor hun svant ind til ingenting og havde de mest forfærdelige smærter, så når der ikke er håb om helbredelse er det kun godt det går stærkt. man kommer aldrig helt over det, jeg føler med dig, og tænker på dig. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. kondolencer og masser af kram til dig !

    SvarSlet
  11. kondolerer med din mor. altid trist at miste én man holder af...knus

    SvarSlet
  12. Kondolerer med din mor. Selv om det er det bedste for hende, er det hårdt for dem der står tilbage. Føler med dig og tænker på dig... jeg husker selv den svære tid efter.
    Knus, Lissy

    SvarSlet
  13. Åh men så tråkigt, jag beklagar verkligen sorgen. Varma kramar från mig

    SvarSlet
  14. Jeg kondolerer med din mor, det må være hårdt, også selv om i ved at det var det bedste for hende. Det er en frygtelig sygdom, mistede selv min far for mange år siden. Godt at i har hinanden, at støtter jer til.
    Mange tanker og knus Birgit

    SvarSlet
  15. Av, det er jeg ked af at høre.

    Kæmpe kram

    SvarSlet
  16. Det er jeg ked af at høre, kondolere. Mange varme tanker og knus

    SvarSlet
  17. Det gør mig ondt. Jeg sender varme og trøstende tanker til dig. Må du huske de gode tider.

    SvarSlet
  18. Jeg sneder lige en stille tanke til dig... Kender det at miste sin mor (Selvom det ligger mange år tilbage), og især til en forfærdelig sygdom. Det er en hård tid man skal igennem, men der kommer lys på den anden side ;)

    God lørdag ;)

    SvarSlet
  19. Kære du .. sender dig de allervarmeste tanker.. har ikke rigtig ord, men du har min dybeste medfølelse.

    Knus og kærlige tanker
    Jytte

    SvarSlet
  20. Mange varme tanker herfra. Selvom vi er voksne og det trods alt er den rigtige rækkefølge at vi børn følger vores forældre til graven er det jo et stort savn. Håber I har mange dejlige minder at dele med hinanden, så jeres mor lever videre i sin dejlige familie. Knus herfra

    SvarSlet
  21. kondolerer så meget her fra klemmmm
    nok var hun syg som du skriver, men der bliver bare et hul så sort, jeg mangler mine forældre hver dag synes jeg.

    mange knussss

    SvarSlet
  22. Jeg vil også starte med at kondolere med din mor, godt hun sov stille ind, når det ikke kan være anderledes, men det er først bagefter man finder ud af at der er ingen til at udfylde det store gabende hul, de efterlader sig, men gudskelov man har en masse dejlige minder !
    Masser af knus
    Hjørdis

    SvarSlet
  23. Åh kondolere og mange tanker herfra...
    Glæder mig til vi ses i weekenden

    Anja

    SvarSlet