fredag den 9. september 2011

Og lidt flere....

julekort. Disse er til egne kortkasser igen.
Men derfor kan man da godt bruge rester. Det lille rensdyr på det første kort er lavet med en die jeg købte i Panduro for en hel 10´er :o)


Billedet på det næste er fra den vandrepakke jeg deltog i på Scrapsisters for lidt tid siden. Nu er jeg igen med i en vandrepakke - denne gang Vintage - namme nam!


Fine vanter og en lille kork bambi - Th juletræet har jeg fået af aka (jeg fik RIGTIG MANGE!!) Dette her har jeg givet lidt hvid embossing hist og her.

Tror nissen her er fra et Inkido klippeark, papiret er igen fra blokken jeg købte af Anja. Grenene og julestjernerne er lavet med Nellie Snellen dobbeltpunch.

Mere papir fra blokken - og så har jeg forsøgt mig med krympeplast ... ehmmm... det gør jeg vist ikke rigtigt... hvordan gør I?

Og så har jeg alligevel tilmeldt mig convention - hihi... Det var ellers ikke meningen - KUN hvis Majer kørte et spændende kursus som jeg ville på - og det gør hun altså. :o)
Og selvfølgelig glæder jeg mig!! Der er jo multimange søde scrappere derovre!
Ses vi?

Knus.

5 kommentarer:

  1. Super skønne julekort... de er så nostalgiske med de fine billeder og det skønne papir du har brugt. En sød juletræ du har fået af Aka.
    Ha en god aften!!!

    SvarSlet
  2. Nydelige jule kort du lager.
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Rigtig lækre julekort og ja man er nød til også at tænke på end egen kasse med kort...

    SvarSlet
  4. Smukke, smukke julekort. Og så mange fine ting du har brugt.
    Jeg købte også det stempel til bla krympeplast. Jeg har ikke nået at afprøve, og kender heller ikke rigtig krympeplast. Det kan gå så galt, at vi skal have fati en brugsanvisning...

    SvarSlet