fredag den 30. september 2011

Min dejlige hund.

I aftes var jeg til Scrap med de søde Scrap-Girls her i Billund.
Og så fik jeg omsider lavet lidt igen.
Det blev til et LO med min dejlige frække hund Tessa.
Papiret er fra Inkido og 3ndy paper - og mit efterhånden uundværlige kvistkarton (som Annette heldigvis har skaffet mig mere af)


Jeg elsker at rive i stykker og bruge eyelets og flette bånd for tiden - og også på dette LO.

Banneret har jeg lavet og tilføjet i dag - og vupti ... kunne jeg bruge LOét som mit bidrag til månedens skitse på TSC.

Den store blomst er fra Prima, de små fra WO - "dusken" er fra en kæmpe buket jeg købte på Loppemarked forrige lørdag - og swirl tingen er fra Polen.

knap/glastingen er fra min Canadiske månedspakke (som iøvrigt er ret lækker) - det samme er bogstaverne.

mere flet og eyelets.

I morgen skal jeg på Convention - og jeg GLÆDER mig. Jeg trænger så meget til en ren hygge dag. Synes den sidste tid har været lidt hård, så i morgen vil jeg hygge og have det sjovt! Jeg glæder mig for vildt til mit første Majer kursus - uuuhhh...
Ses Vi?

Knus.

16 kommentarer:

  1. Lækkert layout med mange gode detaljer.

    SvarSlet
  2. Ja, selvfølgelig ses vi ;o) Jeg skal ikke på kursus. Dit LO er superflot, jeg er helt vild med banneret. Håber du efter omstændighederne har det godt.
    Knus fra 10na

    SvarSlet
  3. Super lækkert LO i skønne farver... sidder her lige så stille og synes det får mig til at tænke forår!!
    Massevis af fede detaljer.. wauwww...
    God fornøjelse i Middelfart... vi ses desværre ikke :o(

    SvarSlet
  4. Wooow, hvor er det flot !!
    Elsker dit valg af farver og dine lækre detaljer !!

    Rigtig god fornøjelse til convention.

    Knus Jytte

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et smukt layout med Tessa.
    Vildt mange smukke detaljer - og sikke et held du kom i gang med layoutene. Du er bare så dygtig til det hele.....
    Og der er mere papir på vej....
    Nu skal du kun sove en gang mere inden du ser mig....på Fyn. På gensyn.

    SvarSlet
  6. Super flot LO... helt fantastisk...

    SvarSlet
  7. Wow hvor er det flot, så mange flotte detaljer, er vild med at du har delt Tessas billede i 4 : )
    Håber du får en super skøn Convention, desværre kommer jeg ikke med.
    Rigtig godt Majer kursus ; )

    SvarSlet
  8. Underbar LO av din hund. Det är så bra att ha djur för det finns så mycket man kan göra med dom vad gäller scrapbooking.

    Trevlig helg kram Marina

    SvarSlet
  9. super lækre detaljer og farver, nej vi ses desværre ikke i år på convention

    SvarSlet
  10. ejjjj hvor er den dog bare super smuk
    rigtig god weekend
    knuss

    SvarSlet
  11. waue flot og meget gennemført mange fine detaljer, det er du rigtig god til

    SvarSlet
  12. Ååååå så lekkert og for en nydelig hund du har.
    Klem Connie

    SvarSlet
  13. Hei.
    Vil gjerne få si kondolere så mye, det var trist å høre. Det er da godt og ha en flott familie og en fin hobby å holde på med.
    Du har laget en super fin lo, utrolig mange flotte detaljer. Nydelig hund du har.
    Klem fra Linda:)

    SvarSlet
  14. Hej du og hyggeligt at rende på dig igår. FINT LO og TAK fordi du også har haft tid til at bidrage til OSH flere gange. Så lidt brugt ud - vissevasse - jeg er jo en ældre dame - så må man godt se sådan ud efter
    +12 timer på stikkerne =0) fnis...

    SvarSlet
  15. For en fantastisk vakker LO - me like !!

    SvarSlet