fredag den 16. september 2011

Langør havn.

Dette var den udsigt vi havde da vi spiste Vores frokost den dag vi var på Samsø.
Så smukt!
LO´et lavede jeg i aftes da jeg var til Scrap.
Papiret er Pion - bogstaverne er Storyteller fra Websters pages


Mandelgren fra Prima - TH fugl - WildOrchid blomst

Dusty Attic borten har jeg givet en gang gesso, den store blomst er fra Prima.

jeg er ret vild med det billede. Sommerfuglene er skåret ud af et Pion ark.

Og det var hvad jeg nåede i aftes.
Nu vil jeg igen køre ned til min Mor - og få lavet lidt mad til min far.
Min første pakke fra Scrap That i Canada ligger og venter på mig nede på posthuset - så den skal hentes i dag. Den blev sendt d. 28. juli - så det har sgi taget sin tid.
God fredag.
Og tak for alle jeres søde kommentarer!

11 kommentarer:

  1. Så lekkert.
    Den blonderammen var jo helt herlig.
    Fine farger også.
    Klem herfra....

    SvarSlet
  2. Så nydelig.
    Herlig utsikt også.
    Synd sommeren er over.
    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt Shabby chick layout! hold da op, det var længe den pakke var om at komme fra Canada, glæder mig til at se hvad du får lavet med den! God weekend!

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot, med den store blonde om billedet, i dag havde jeg ingen besvær med at komme til kommentar feltet, god weekend til dig og dine morkaren.

    SvarSlet
  5. wawwww hvor er det bare smukt, vild med det hele.

    knussss

    SvarSlet
  6. Det er alt for lang tid siden jeg har været på besøg sorry, nøj hvor har du bare lavet en masse super flotte ting Pips : )
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  7. så super rålækkert og smukt dekoreret og så fine farver wooooow
    Du må have en god weekend

    SvarSlet
  8. Jaa, så bra at Blogger tillater meg å gi en kommentar ida!...

    Jeg såg din fantastisk fine side igår og ble helt betatt!
    Tusen takk for inspirasjonen!

    SvarSlet
  9. Hvor er det flot, virkelig dejlig farvetoner du har fundet frem !
    Ha' en fortsat god dag :0)
    Knus Hjørdis

    SvarSlet
  10. skøn udsigt og meget meget flot kort. ihhh jeg skal osse til Samsø til næste sommer glæder mig..

    SvarSlet
  11. Er vild med det romantiske og lidt slidte udtryk du få skabt. Flotte farver.

    SvarSlet