mandag den 5. september 2011

Julekort til egne kasser.

Min arm skaber sig rigtig godt for tiden - så jeg er sygemeldt og kan ikke rigtig lave noget fornuftigt.. Men så er det da godt jeg kan sidde og nusse med kort. :o)
Der er faktisk ingen julekort tilbage fra tidligere - så der må produceres lidt.
Jeg har i går og i dag fået lavet 12 kort - men jeg skal nok spare jer for alle billederne - hihi.
---
Her er bare 3 af dem. På det første har jeg brugt noget gammelt vellum - et motiv jeg købte i den lokale hobbybutik sidste vinter, fugl købt på convention, en perle fra et armbånd - og en sløjfe.


nr 2 her er lavet med en del af mine nye indkøb fra lørdag. Motiverne er fra PiON klippeark, papiret er fra min nye paperstack, jeg har brugt den ene af mine nye punch, en enkelt charm og nogle blomster.

her er brugt papir fra en Panduro paperstack fra sidste år, udklip fra PiON ark, nogle gamle prima blomster - og paddehatte jeg engang købte ved aka :o)
Det bliver jo nok til flere kort i løbet af dagen.
---
Og så vil jeg på blogrundtur også.
Knus herfra.
(er du glad nu Annette - når der er kommet nyt indlæg) hihihi

9 kommentarer:

  1. JA. Jeg er glad nu. Så jeg skynder mig at lægge en kommentar til dig:
    Det er dumt med din arm, men jeg tror, det er alt det "hive-penge-op-af-pungen" du ikke kan tåle...Og så har weekendes projekt vel også krævet nogle armkræfter.
    Men det var så godt lavet....
    Flotte kort du igen har lavet, og så har du tilmed leveret så mange flotte kort til OSH og Cancerkort. du er bare flittig er du.
    Den kant på 2. kort er vel nok flot. Utroligt at en punch kan det. Måske skulle man overveje.....
    Og så har du brugt noget flot papir.
    God bedring med armen. Pas på dig.

    SvarSlet
  2. ejjjj hvor er den dog bare rålækker

    knuss

    god bedring med armen

    SvarSlet
  3. Rigtig søde og meget flotte julekort... og øv da med armen... håber den snart blir klar igen...

    SvarSlet
  4. Hvor er det flotte/søde julekort du har gjort, det sidste med alt det krims krams forneden er jeg vild med, jeg håber din arm snart er i orden, det hjælper nok at scrappe lidt mere, tror du ikke? v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. super søde kort, til de spørgsmål om jeg bruger bil dies meget nej men jeg har en mani med at jeg skal eje alle de lækre TH dies men den er jo også god til herrekort

    SvarSlet
  6. Så fik vi endelig hilst på hinanden-kanon. Det var en hyggelig dag. Jeg glemmer ind imellem at snakke fordi jeg bliver så optaget af det jeg laver, men vi fik da snakket lidt alligevel.
    vh Renne

    SvarSlet
  7. hei hei!
    Nydelige julekort du har laget.
    God bedring med armen din.
    Klem Connie

    SvarSlet
  8. Super søde julekort i nostalgiske farver og billeder.... smukt pyntet.
    Kender godt det med armen og hvor det så er træls, at skulle begrænse sin tid ved scrapbordet.
    Dejligt du fik lidt på bloggen igen:-)

    SvarSlet