torsdag den 15. september 2011

Idyl fra Samsø.

Det er jo faktisk længe siden jeg har fået lavet et LO, og nu orker jeg ikke flere julekort et stykke tid. Så her er et LO jeg nussede med i aftes.
Billederne er fra Vores Samsø-tur først i August.

Papiret er Riddersholm, Diecut arket er tudsegammelt - og jeg kan ikke huske hvad det er... nu er det ihvertfald blevet klippet i stykker og brugt her. Swirlene er Cheery Lynn dies, Sommerfuglen er den jeg fik i min P.I.F. fra Sivsko


Blomster der som altid er fra WildOrchid, der er dog også et par fra Prima.

Sød urtepotte ikk? :o) Billedet har jeg skåret ud med en Nellie Snellen die. Den søde græshoppe har jeg fået af Anna Marie. Og så mine evindelige perler *G*

Fuglen er fra Søstrene Grene, buret fra Kaisercraft og kæden fra Tim Holtz.

Metalvifte købt i Norge engang - og de LÆKRE bogstaver er de nye fra Prima

En lille alfepige fra Dusty Attic - hun har fået stickles i flere farver. Den store blomst er Prima. Den lyserøde ranketing bagved er vistnok også kaisercraft.

Sommerfuglen fra Sivsko. Jeg lavede den dobbelt og lavede lidt 3D effekt.

og det blomsteragtige bånd under fugleburet er også fra WildOrchid.
---
Om lidt vil jeg køre ned og se til mine forældre. Min lille mor har det slet ikke godt :o( - og vi kan slet ikke gøre noget. Hun har kræft i leveren - det blev konstateret for 3 uger - 1 måned siden - og jeg skal da love for det er gået hurtigt nedad bakke siden.
Håber I får en dejlig dag.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Superflot LO, med mange søde detaljer, som altid fra dig ;o)Jeg er ked af at høre det med din mor, håber på bedring til hende. Mange tanker fra 10na

    SvarSlet
  2. Rigtig flot Lo fra dig igen igen.
    Godbedring med din mutti.

    SvarSlet
  3. Wawww for et LO... fantastiske farver og detaljer. Skønne blomster og så er det hjørne du har revet i stykker så flot en detalje. LÆKKERT!!!
    Trist med din mor.
    God tur derned, knuss

    SvarSlet
  4. Hvor er det et fint layout fra Samsø. Alle de fine detaljer du har fået puttet på - utroligt.
    (Hvis du har flere perler er jeg aftager...inden du bruger dem alle selv !)
    Jeg er virkelig bekymret over din mor. Det lyder ikke godt. Vær der al den tid du kan - den tid er sikkert givet godt ud. Og hun har brug for dig.
    Knus og tanker til dig fra mig.

    SvarSlet
  5. Rigtig lækkert LO du har fået lavet... og det var da bestemt ikke så godt med din mor... brug alt den tid du har til rådighed sammen med hende... Knus og gode tanker til dig og din mor

    SvarSlet
  6. Hej Pips, så lykkes det mig at få lov at kommenterer dit flotte LO, det er så fint selv om der ikke er et personfoto på, det siger jo at det kan også godt lade sig gøre uden famillie fotos. det er trist med din mor, godt hun har dig og dit humør, jeg husker da min mor var meget syg (kræft) det bedste hun viste var når jeg sad og fortalte om alle de fjollede ting som mine unger sagde og gjorde, det ledte tankerne væk fra den uhyggelige og farlige sygdom. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  7. Hejsa søde Pips, sikke et flot LO også det du lavede i aften, dejligt at se dig igen, synes det er længe siden. Det er rigtig trist med din mor, det blev jeg ked af at læse nu efter vi lige har været sammen :( håber hun trods alt får en god tid, dejligt for hende at du besøger hende i morgen. Knus og varme tanker

    SvarSlet