onsdag den 7. september 2011

Flere julekort - af dem til egne kasser.

Her er lidt flere af de 12 kort jeg lavede forleden.
---
Papiret til det første er fra blokken jeg købte hos anjashobby lørdag, snefnuggene er købt på Qxl - blomster fra WildOrchid og så Tim Holtz rensdyr


til nr. 2 har jeg brugt noget gammel Melissa Frances papir, min nye grangren die jeg købte hos Gitte da vi var på Samsø, endnu et snefnug, lidt blomster - og en julesok jeg fik hjem fra Norge sidste år i januar ... så vel på tide at få den brugt (hihi) Nogle gange nænner jeg ikke at bruge de ting jeg får hjem ... for så har jeg jo ikke flere af dem..? Nu har jeg bestemt mig til at det er noget pjat!! Og nu bruger jeg løs - SGU!

mere papir fra blokken fra Anja - billedet er også fra den blok. Metalhjørne og blomster fra WildOrchid, fuglebur fra Pipsbiksen *G* - og de små grene er lavet med den Nellie Snellen dobbeltpunch jeg også købte hos anjashobby lørdag.

Til alle kort har jeg lavet basen af kvist-karton jeg købte i Hobby butikken i Haderslev da jeg var på besøg hos Annette. Det karton skal jeg helt sikkert have fat i mere af ... man bliver jo nærmest afhængig af det.
Hav en herlig onsdag. Jeg vil lave kort tror jeg. Har nemlig lovet at lave en portion til Berit Cancerkort nu.
Knus

9 kommentarer:

  1. Rigtig lækre kort du har fået lavet...

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare kreativ. Håber du har fået armene ned efter det super scrap arrangement i lørdags.
    KH 10na

    SvarSlet
  3. Stilig det reindyret du har brukt :)

    SvarSlet
  4. super søde julekort , kan godt li' de farver du har brugt og søde detaljer

    SvarSlet
  5. Dine julekort er bare sååå fine - og jeg er smask forelsket i den fine julesok .. den ville jeg nok ikke nænne at bruge :O)

    SvarSlet
  6. Så mange fine julekort.
    ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  7. Du er vel nok flittig. Og du skal ikke mangle karton...hihi.
    Det er igen flotte kort og så det Anja-papir. Du købte jo den sidste blok i den str. ...så en anden en må MANGLE....Det er så fint. Jeg kan godt genkende det. Og den dobbelt-grangren er også et godt køb.
    Dejligt med beslutsomme kvinder. Tænk at tage den store afgørelse at du nu vil BRUGE alle dine ting...hæhæ. Den tager vi lige igen om et par mdr.
    Fortsat god arbejdslyst......

    SvarSlet