torsdag den 8. september 2011

En ordentlig portion Cancerkort

har jeg fået lavet de sidste dage. Jeg har faktisk fået brugt en frygtelig masse "gammelt" dims - men det er jeg nu ret sikker på at eventuelle købere ikke ved det er. :o)
Jeg havde en stak holografisk karton liggende som jeg godtnok har haft svært ved at komme i gang med at bruge. Nu har jeg fået taget godt og grundigt hul på det - og jeg syns da faktisk det er ret sødt til julekort.


restekort :o)

lidt blandet, restekortene her er lavet til en hel lille granskov. Havde helt glemt jeg engang købte den punch for næsten ingen penge.

flere restekort - det er ikke engang julepapir - men er de ikke meget julede alligevel?
Tim Holtz rensdyr kort -

flere holograf karton kort - her har de fået følgeskab af diverse KarenMarie papirer.


Ja Ja - mon ikke jeg nok skal nå mindst de lovede 50 kort til Berit?
Og hvor er det dejligt at få ryddet lidt ud i det "gamle" :o) ... jeg hygger mig nu lige godt med at lave kortene om det er gammelt eller nyt *G*
Forsat god dag.
Kram.

9 kommentarer:

  1. Du er da helt vild i varmen. Jeg har lige kommenteret på en masse kort - og så popper der sådan en portion op igen. Du stresser mig.....
    Hvor er de bare flotte igen - og så har du da fået gang i nogle dimser af ældre dato - og det er jo sjovt....
    Den Fif-model 2 er bare så god. Jeg har skam også været i gang. Med 1 kort, vel at mærke...hæhæ

    SvarSlet
  2. Hjelp, for en produksjon, Dorthe ! Jeg er kjempeimponert, så masse flotte kort du har laget. Lekkert med oppsettet på de øverste, en knallbra ide :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op du har da fået lavet noget må man da nok sige... mange rigtig flotte kort... og så forskellige og så alligevel...

    SvarSlet
  4. Wow, du er da for sej !!
    Det er da vild imponerende, som da har lavet julekort på rekordtid !!

    Hmmm ... jeg har da lavet 4 nu .. ud af de omkring 30, jeg skal lave .. synes det er rigeligt for mig !!

    Dejligt at du har tid og lyst til at hjælpe Berit :o)

    SvarSlet
  5. Noget såååå nydelig.flot pyntet

    klemmm

    SvarSlet
  6. Sikke nogle dejlige kort du har lavet. Der er mange rigtig flotte imellem.
    Ih hvor det glæder mig, at så mange søde piger gider at hjælpe. Og forresten ikke mindst tak for de mange flotte kort fra jeres dag i Billund i sidste weekend.
    Jeg ved godt at jeg mangler at sende dig nogle mærkater - håber at få det gjort i weekenden (skal lige grave din adresse frem igen)

    SvarSlet
  7. Det kalder jeg stor-produktion :o) Skønne skønne kort og lækkert at få brugt sine rester. Jeg ved ikke hvad der sker men når jeg besøger din blog kører min pc'er meget langsomt og nogle gange fryser den, øv øv vil gerne ligge flere kommentarer på din skønne blog.

    SvarSlet
  8. Hvor supert og sikke du kan, kan godt se jeg halter gevaldigt bagefter så hurtig som du er. Rigtig god weekend.
    Mvh Anja

    SvarSlet
  9. Skønne, Skønne, Skønne kort... og hvor har du dog været produktiv.. Kan da vist kun være misundelig ;)Er helt vild med den die du har brugt til blomsterne på billede 2.

    SvarSlet