tirsdag den 6. september 2011

En dejlig overraskelse - og flere julekort.

Da jeg her for kort tid siden kom hjem, efter et kort besøg hos mine forældre, skulle jeg lige tømme postkassen :o) ... og ved I hvad??
Weeeeeeeee......... der var sørme en gave til mig - jamen altså!
Se lige hvad jeg har fået fra Heidi (Sivsko)
En Superflot sommerfugle die fra Marianne design - som jeg rent faktisk har kigget langt efter flere gange, hvor heldig kan man være?
En pose med fine blandede charms - som jeg utroligt nok ikke har een eneste af i forvejen :O) - Og sidst men ikke mindst et LÆKKERT stempel som Heidi skriver hun selv har designet.
Og et supersmukt kort, det hele var pakket fint ind i flot papir - som garanteret kan scrappes med - hihi. TUSIND TAK Heidi - du kan TRO det hele kan bruges.


Og så har jeg i formiddag leget lidt med OSH 14 dages FIF -
de første kort her er lavet efter FIF 2

og disse 4 er lavet efter FIF 1 ... det vil sige....
det nederste til højre er lavet af resterne efter jeg havde punchet ud til de andre - haha.

De bliver så først afleveret til Convention - men så er jeg da startet på næste portion til levering .
Hav en herlig regnvejrs aften.
Knus

10 kommentarer:

  1. Rigtig lækker gave at modtage må jeg nok sige... og flotte julekort... go aften... dog stadig tørvejr her... hi hi

    SvarSlet
  2. en flot gave - ser spændende ud. Dine julekort er rigtig flotte, jeg kan speciel godt lide de 4 nederste - supereffekt med det tynde bånd og striberne.

    SvarSlet
  3. Tænk at der virkelig kan findes en charm du ikke har *CHOCK* *G*
    Det er ikke så tosset med sådan en uventet gave :)
    ...og så er det jo nogen fine julekort du har fået kreeret :)

    SvarSlet
  4. ejjjj hvor er du dog heldig, at få såå flotte ting

    total lækre kort du har lavet.

    SvarSlet
  5. Nydelig julekort.
    grattis med så mye fint i postkassa.
    Klem Connie

    SvarSlet
  6. Lækker PIF - ja hun er dygtig hende Sivsko - men det er du bestemt også kan jeg se - FINE FIF-kort - husk nu at linke til dem på OSH - så du er med i den lille julekonkurrence. Dejligt at vide der også bliver "noget" at hente til Convention. =0) PS og sørme om ikke nogle af dine julekort fra din og aka's "hemmelige" leverance er på bloggen i dag. Specielt udvalgt at Rudolf he he .

    SvarSlet
  7. Hvor er det dejligt at du kunne bruge det hele - det var godt nok svært at vælge hvad der skulle i din PIF :-)

    Og julekortene er super flotte.
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  8. heldiggris:) så mye fint du fikk i gave og så mange flotte kort du har laget :)

    SvarSlet
  9. Ihhh, hvor en lækker gave !!
    Og smukke julekort .. de er vild flotte .. Charlie har nu nogle skønne fif at dele ud af :)

    SvarSlet
  10. Tillykke med din PIF. Skønne ting du har fået.
    Dine OSH-kort er bare så flotte. Det er de også dem jeg er ved at pakke, som du jo har opdaget...
    God onsdag - sikkert i regnvejr. Men det er jo = scrappevejr.

    SvarSlet