søndag den 4. september 2011

Advarsel! Langt indlæg *G* - Scrap i Billund.

Jeg vil lægge ud med at Takke alle Jer der bakkede op om arrangementet og gjorde det til en helt igennem hyggelig dag! Stor tak til Anja og Charlotte fordi de havde mod på at komme med butikkerne og tak til Linda for et lækkert kursus og Inger for en fantastisk Workshop.
Og her er så lidt billeder fra dagen.
---
Der blev rent faktisk lavet meget ved bordene - og er du gal der blev kreeret fine ting!
Her ses Margit, Hanne, Eva, Gitte, Linda, Charlotte, Charlotte, Annette, Gitte og Marianne - og de ser da ret aktive ud.


Her er det Mona, Bente og Linda der er optaget af scrapperierne.
En meget koncentreret skrapsak :o)

Her er Mona, Kirsten, Marlene og Nakita i fuld gang med hobbyen.

Og her er de to yngste deltagere Juliane og Sara - tænk at de holdt ud hele dagen. Og Deres søde mor Marlene :o)

Anjashobby havde lækre ting i butikken :o)

Og det samme havde Scrapbook Fun - selvom Charlotte også havde/har stand på Viborg messen.

Et skud udover lokalet sidst på dagen.

og sådan ser Annette ud når man råber efter hende - (fnis)

Så kommer resultatet af kurset fra min side.
Nøj jeg syns det var et godt kursus - og jeg er ret vild med rammen det endte ud i.

Swirlen der er her (fra Cheery Lynn design) blev da godtnok dagens mest efterspurgte artikel tror jeg. Mon ikke samtlige danske butikker der forhandler den har udsolgt i dag? griner.
Den ER også lækker! Jeg har den heldigvis i forvejen *G*

Se lige den fede effekt af stemplet i UTEE - me like!

Og til sidst mine indkøb. Lidt PION papir - et enkelt ark jeg ikke husker producenten på og så flere utroligt søde tags - ark fra IPIS design. Og så havde Anja lækre lækre blonder til kun 6 kr. meteren. *suk* - det er da at friste svage sjæle (og deres småpenge - hihi)

Jeg fik også købt lidt punch - æææælsger punch ... Og nu køber jeg igen med god samvittighed for jeg har jo INGEN punch ... hørte nemlig i går at "nogen" har tæt på tusind. (her taler vi ikke om en butik - thihi) og jeg har ikk engang 50 ... jamen ve do wa... jeg er laaaaaaangt bagefter! hehehe. Et inkido stempel blev det til - og et klippeark fra samme. En ret lækker jule paperstack og et par af de nye alfabeter fra Prima.

I dag skal vi så lige have ryddet borde væk og evalueret lidt på dagen i går. Og så skal der vist laves lidt med de nye indkøb. Jeg lavede intet i går udover rammen. Nå jow... lidt kaffe og nåwet *G* ... og snakkede MEGET!
Tusind Tak for en skønherlig dag i forrygende herligt selskab.
God søndag.
Kram.

18 kommentarer:

  1. Skønt at læse at I havde en dejlig dag i Billund..og det fremgår jo osse ret tydeligt af billederne ;)
    1000 punches ??...ja så er du jo langt bagfter, det går jo slet ikke da...*G*

    SvarSlet
  2. Tak igen for en hyggelig dag! hehe overdrivelse fremmer forståelsen, tror nok det nærmere er omkring 300 punches + de par hundrede stykkker der er solgt igen! ;)
    Kanon flot ramme du fik lavet!

    SvarSlet
  3. Det lyder som en virkelig hyggelig dag! Håber jeg kan komme med næste gang - vil meget gerne møde jer andre scrappere :-)

    SvarSlet
  4. 1000 tak for sidst, det var en fantastisk dag. Lækre indkøb du fik gjort. Du har da købt en around the corner punch, som jeg helt havde glemt, jeg skulle have hehe, godt det snart er convention tid. Tak til jeg der stablede det hyggelige arrangement på benene. Jeg kommer gerne igen. KH 10na

    SvarSlet
  5. Jamen også tak for en hyggelig dag herfra... Fik suget en masse skønne ideer til mig. Og ja pips fik vel nærmest hold i ryggen med alle de småpenge du smed forbi i løbet af dagen, ha ha.

    SvarSlet
  6. ihh nu må jeg altså se at komme med til disse arrengementer lyder så hyggeligt. skønne indkøb du har lavet og fede punch som jeg dog ikke har heh heh selv om jeg ejer lidt over 60 stk. god søndag

    SvarSlet
  7. Skøn dag kan jeg se og jeg kan forestille mig du er godt træt bagefter (husker hvor FLAD jeg var da jeg havde været med til at arrangere og afvikle den første Scrapamania herovre..)
    Fine indkøb, lækker swirl, flot ramme og MUMS nogle lækre blonder.
    God søndag - håber du får tid til at lege med dine nye indkøb. =0)

    SvarSlet
  8. Hej Dorthe...

    Selv tak for en hyggelig dag! Kom i på pizzaria?

    Vi ses i eftermiddag!

    Marianne Staun

    SvarSlet
  9. Tusind tak for nogle få hyggelige timer på besøg hos jer i går. Det var bare SÅ godt arrangeret.
    Dejligt at møde så mange flittige kvinder på et sted. Der blev bare lavet så mange fine ting.
    Din ramme med din søn i, er bare så flot lavet. Jeg er duperet !

    Og så er jeg meget utilfreds med mit udseende på dit foto. Mærkeligt at jeg i stand til at se SÅ uintelligent ud !! Det er det, der hedder et overraskelsesangreb, eller er det tak for sidst ? hæhæ

    Flot af jer at få stablet sådan en dag på benene, og så har du tilmed leveret en enorm portion kort til de 2 god formål. Det er godt klaret.

    Der står noget med, at at du ikke har mange puncher...Jeg forstår ikke helt, hvad du mener. Der må være noget jeg har misforstået...

    Rigtig god søndag. Du kan godt klappe dig selv på ryggen.

    SvarSlet
  10. Ser ud som om I bare har haft en super dejlig dag.. og rigtig fine ting du har fået købt... du må også ha' en go søndag...

    SvarSlet
  11. Hov glemte at skrive at du måske lige skal lysne billedet af Annette og Margit - for det er så morsomt - jeg tænker "Are you talking to ME..." når jeg ser det. =0)

    SvarSlet
  12. Hvor ser det hyggeligt ud, dejligt med sådan en sammenkomst over fælles interesse, og den ramme du fik lavet til billedet af Patrik er superflot. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  13. Det ser ud til at have været en fremragende scrap-event. Uhh det punch sæt til højre har været på min ønske seddel længe så jeg glæder mig til at se dig trylle med den. Super smuk ramme.

    SvarSlet
  14. Tak for sidst, det var super:-)
    Jeg håber virkelig for jer at det kan laves igen næste år:-)

    Vi ses snart.
    God søndag

    SvarSlet
  15. Også et HEJ fra mig... og TAK fordi jeg måtte komme forbi, når sådan en halv-lkjøvenhavner pludselig var på de kanter.. ;o)
    OG... tak for super fine kort til OSH... glæder mig MAX til at vise dem i HQ på lørdag (hvor vi skal til Scrap-n-dream...)
    Super flor arrangement I havde fået stablet på benene... god stemning og mange flotte produkter... (både til salg og "under behandling" af nænsomme hænder.
    Sikke et "øndigt" billede du der fik nappet ;o) ... fnis...

    SvarSlet
  16. 10000 tak for en total råhyggelig dag, alt var jo bare perfekt, jeg håber i holder det engang igen, det var bare supert.

    knusss

    SvarSlet
  17. Hvor ser det hyggeligt ud på billederne - og dog, det er ikke ligefrem hygge Annette udstråler:) Var til bryllup i Holstebro, så gik desværre glip af det flotte arrangement du havde stablet på benene.Fantastisk flot ramme du har fået lavet. Virkelig flot.
    Mon ikke vi ses til Convention, for der kan du købe endnu en punch eller to:)
    Hilsen
    Karin

    SvarSlet
  18. Øjjj... altså.... Hvorfor kan man kun være et sted af gangen..;-D

    SvarSlet