tirsdag den 9. august 2011

Vores lille Samsø-udfordring.

Da vi susede rundt på Samsø i Lørdags faldt Vor vej forbi denne butik. Her måtte vi jo så gøre et stop og kigge nærmere på hvad der gemte sig i "Søster Sidevind" (fantastisk navn)
---
Dette postkort lå på disken derinde - og det kostede gratis - så Vi udfordrede hinanden til at lave et LO med det. Og her er så mit.
---
Hver gang jeg starter på et LO har jeg en ide i hovedet om hvordan det skal se ud - og så er jeg da også ret sikker på at sådan bliver det ihvertfald ikke *GG* - For det tager altid en anden drejning end jeg lige troede .... og det gælder så også dette her.


En af de polske udskæringer blev der plads til, den fik lidt halvperler.

og så måtte jeg lege med mit nyindkøbte Glassine stash papir.... det er altså lækkert - og sjovt at lege med. Her har jeg stemplet på det og derefter varmet hurtigt med varmepistol så sværten nærmest bliver indkapslet. Det er efter Gittes anvisning - og jeg er lidt vild med det.

papiret der er stukket ind under hjørnet her er også glassine stash - også stemplet, dog med brunt, og derefter krøllet godt og grundigt sammen, det giver en krakeleret effekt som jeg er helt tosset med. Kæden er fra et armbånd og uret er fra min charmskasse.

resten af glassine stash papiret fra det ark jeg stemplede på blev til en blomst. Den fik dog følgeskab af et par Primablomster og blade og et par nåle.


Den punchede kant på LOét er lavet med mit nye Around the page punchsæt - Wild Flowers .... me like!!!
---
Der er flere der er begyndt at klage over at de har meget besvær med at lægge kommentar herinde ... Det er jeg da noget træt af - for jeg vil jo gerne have kommentarer ... så nu har jeg prøvet at ændre indstillinger så kommentaren skal skrives i et pop up vindue .. så håber jeg det hjælper.
---
Og Tak for alle de dejlige kommentarer I skriver - de er højt værdsat!
Knus herfra.

10 kommentarer:

  1. Hey du, super udfordring og flot LO. Det glassine papir står også på min ønskeseddel. Vi ses d. 3.
    Kh 10na

    SvarSlet
  2. Det er altså bare et rigtig kanon flot LO du har fået lavet... sidder bare her og nyder det...

    SvarSlet
  3. Ja, det er rigtig flot dit LO, og det er rigtig det har været svært at komme af med en kommentar hos dig, og svært at få "siden" til at stå stille medens man læser.
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Hej der !
    Super fin LO, er vild med din Wild Flowers punch - den er lækker...

    SvarSlet
  5. Super flot LO. Rigtig god udfordring.

    SvarSlet
  6. Ojojoj, for en flott LO, Dorthe ! Så masse flotte detaljer du har med her, med flott swirllinje helt nederst, lekker kantpunch rundt det hele, tøft med klokke og lenke, lekre blomster - superflott :-))
    Du er flink :-)
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem
    T.

    SvarSlet
  7. Det er da et super flot LO... er vild med dit stash papir og de fine blomster du har lavet.
    Med hensyn til dine kommentar, tror jeg det er din baggrund der tager alt for lang tid om at sætte sig og måske alle de ting du har i ned i i siderne, der tager så lang tid om at sætte sig, at det ruller når vi kommenterer. Men det hjalp lidt med Pop UP feltet :-)
    Ha en god uge!!!

    SvarSlet
  8. super flot layout og sjovt med sådan en udfordring, flotte detaljer og de polske udskæringer er jeg også vild med ser supert ud, de er så fine. For mig har det ikke hjulpet siden fiser op og ned og svært at få den til at stå stille så der kan skrives en kommentar så når det endelig lykkedes for du lige en smøre. Du må have en god aften

    SvarSlet
  9. Nu prøver jeg igen....måtte ikke kommentere første gang !!
    Men jeg vil jo gerne glæde dig med en lille hilsen....og ikke mindst for at rose dig. Du er bare så vildt dygtig til de layout. Jeg fatter ikke at du, som forholdsvis ny layouter, kan lave sådan et smukt lo.
    Så mange fine ting og værktøjer du har - og har brugt. Og den teknik på skrivemaskiinen må jeg da vist have lært.

    SvarSlet
  10. Gorgeous details, Dorthe!! And they give such a soft feeling to the layout.

    SvarSlet