søndag den 7. august 2011

Samsøturen...

var FANTASTISK !!!
I kan roligt være misundelige - hihi.
Jeg gider faktisk ikke skrive en masse om den her - for historierne kommer nok efterhånden som der bliver lavet LO om turen... og DET bliver der *Griner*
Vil dog godt lige fortælle at Gitte har masser af lækkerier i butikken .. :o)


Jeg leger lidt med blomster for tiden...
hjemmegjorte vel at mærke.
De her har jeg lavet i dag... af en punch jeg MÅTTE have med hjem fra Hobbyboden i går.


Disse her er lavet af crepe papir ... er det ikke det det hedder? *GG*

madpakkepapir :o)

gamle bogsider...

og mere gamle bogsider

Og hvis I kommer forbi Scrap i Billund d. 3. sept. - så viser jeg da gerne hvor nemme de er at lave.
Og apropos Scrap i Billund..... så synes jeg at I skal tage turen forbi min søde medarrangør Marlenes blog - hun er super dygtig (og MEGET beskeden) - hun har endelig fået taget sig sammen og har startet sin blog, der er ikke så meget derinde endnu - til gengæld er det superfint det der er.
---
Og det var så den ferie ... i morgen er det arbejde igen ... og det er vist meget godt.
Knus herfra

8 kommentarer:

  1. Lyder til at have været en super skøn tur... og nogle total skønne blomster du har lavet. Lækker punch fra hobbyboden.
    God søndag!!!

    SvarSlet
  2. Godt det var en god tur. Skal vi slet ikke se hvad du har købt?? jeg vil gerne have demo på den blomst at crepe papir den 3. til Scrap i Billund. Vi ses. kh 10na - der glæder sig til at høre mere om turen ;o)

    SvarSlet
  3. Altid dejligt at komme på tur og må bestemt være dejligt at besøge Hobbyboden.. hi hi.. vil glæde mig til at se div LO'er fra turen...

    SvarSlet
  4. Uha hvor misundelsen gnaver......Men så må jeg jo glæde mig over, at I andre har haft en fin tur.
    Da jeg engang var på Samsø, vidste jeg slet ikke, at der var noget der hed scrap....ÆV.

    Afsindig flotte blomster. Den nye punch ligner noget der også kan lave julestjerner. ...
    God arbejdslyst. Nogen skal jo holde samfundet i gang, mens vi andre snupper en uge mere. hæhæ

    SvarSlet
  5. kanon flotte hjemmegjorte blomster og så må du have en god arbejdsuge.
    jeg ved ikke om det kun er mig der har problemer men når jeg vil skrive en kommentar til dig er det ikke så nemt, din side bliver ved med at køre op og ned , tar lang tid inden den holder sig i ro så det er muligt at skrive, det er et tålmodigheds arbejde at lægge en kommentar og tålmodighed er ikke min dyd hi hi men ros for dit flotte arbejde skal du ha'

    SvarSlet
  6. jätte snygga blommor du har gjort :D

    SvarSlet
  7. så flotte blomster :)ha en fin mandag :)

    SvarSlet