fredag den 5. august 2011

Kirstens første skitse ...

har jeg leget med. Og iiih hvor var det en lækker skitse at arbejde med.
Kirsten har lavet skitsen til August måneds skitse udfordring hos Crafty Sketches - og nu har jeg så lavet et bidrag til udfordringen.


Her er mit resultat. Billedet er mine to små søde Niecer ... fra dengang de var små og søde (hihihi) De var brudepiger til min søsters bryllup.



Jeg er blevet ret vild med at tegne bogstaverne i titlen op med min hvide pen - jeg synes det giver lidt dybde.

Blomsterne er fra Prima - og bladrankerne er lavet med min Cheery Lynn dies.

He He... lidt alternativt pynt :o)

I morgen skal jeg til Samsø med nogle skønne piger - det glæder jeg mig MEGA til - og da ikke mindst fordi Vi skal et smut forbi Hobbyboden ... uuuuhhhh!!!
God Weekend til Jer.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Og det har du lavet såå smukt... skønne farver og fyldt med lækkerier. Kan godt li' at du har tegnet med hvidt omkring bogstaverne.
    Ha en god tur i morgem!!!

    SvarSlet
  2. Å, for en nydelig LO du har laget, Dorthe - me like ! Flotte farger, og nydelig pynt, spesielt hårspennen :-))
    Ønsker deg en riktig god weekend.
    Klem T.

    SvarSlet
  3. Hvor irreterende jeg har lige skrevet en kommentar på din blog, og så forsvinder den op i den blå luft når jeg afsender den. men kort og godt: det er et flot LO du har lavet. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Superflot LO med smukt punchet kant om og en lækker swirl og blomst ! Rigtig god hyggetur til Samsø og Hobbyboden i weekenden !
    Knus HJørdis :0)

    SvarSlet
  5. Rigtig lækkert og super flot LO...

    SvarSlet
  6. Nydelige fargar og pynt!

    SvarSlet
  7. Nøj hvor er det flot og sikke mange detaljer og dims du har lavet. SUPER. Du er altså bare god til de layoyts.
    Jeg håber, I har haft en skøn tur til Samsø. Og sikke et vejr - hvor heldigt er det lige ?
    Venter jo en beretning og en masse billeder her på bloggen...

    SvarSlet
  8. Jättefin, Dorthe! Så häftigt du skapat titeln!

    SvarSlet
  9. Hvor er det et smukt LO du har lavet. Det hele er så fint og "tøset" (på den gode måde). Super brug af skitsen, mange tak fordi du giver den en chance ;-D
    Du er jo drøn god til at lave LO'er, så jeg håber da vi får nogle flotte LO'er at se fra vores dejelige tur til Samsø :-D

    Knus Kirsten

    SvarSlet
  10. I just love your LO , so pretty & feminine, thankyou for playing in 'Crafty Sketches' .. cheers Annette X:)

    SvarSlet