tirsdag den 30. august 2011

Julekort og Donna-bil.


Halløjsa bloggere.
Der ER liv i mig endnu - men det er godtnok ikke meget bloggeri det er blevet til på det sidste.
Det er faktisk heller ikke blevet til ret meget kreativt.
Min mor har rejst lidt ud og ind af sygehuse - så det er der gået lidt tid med.
Men en lille stak julekort til Operation Skriv Hjem har jeg da fået lavet. De skal afleveres på lørdag hvor der kommer en kurér fra OSH til Scrap i Billund. Det er da SEJT! *G*
Og jeg vil forsøge om jeg ikke kan nå at lave en portion mere inden.


Og så et enkelt fødselsdagskort til min nevøs søn - det har jeg lige lavet her til morgen. Det blev en bil efter Donna skabelon. Af en eller anden grund vil den så stå på højkant herinde *G*

Og så er det jo på Lørdag vi har scrap i Billund. Iiiih hvor jeg glæder mig! Vi bliver faktisk 37 til morgenmad - så det er da ganske fint synes jeg. Og jeg har allerede hørt at der kommer et par stykker forbi i løbet af dagen. Så har du lyst at kigge forbi også..? Så er døren åben efter kl. 11.00.
Hav en herlig uge derude. Nu må jeg snart på blogbesøg igen - der bliver jo alt for meget jeg skal have indhentet *G*
Knus herfra.

9 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også til på lørdag. Har også lavet en stak julekort til OSH og en stak blandet kort til Cancerkort. Dejligt du blogger igen og god bedring til Mutti ;o)
    Kh 10na

    SvarSlet
  2. Sikken en masse dejlige julekort du dog har fået lavet og sødt Donnakort... go bedring til din mor...

    SvarSlet
  3. Jeg håper det går bedre med din mor, Dorthe. Det er godt at hun har deg til å passe på :-)

    Så mange julekort du har laget, jeg er rett imponert !

    Veldig tøft bilkort du har laget til Anton også, har du en mal på dette ?

    Godt å se at du er tilbake igjen, forresten :-)

    Klem
    T.

    SvarSlet
  4. Sikken en flid i kort, det er da nogle rigtig søde julekort. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Højkant eller ej... det er en super flot bil. Og sikke skønne julekort... så mange og alligevel så forskellige. Håber det går bedre med din mor.
    Ha en hyggelig dag på lørdag... jeg skal være barnepige for børnebørn, så kunne desværre ikke komme!!!

    SvarSlet
  6. Flotte kort igen - der kan nok lige findes lidt ideer. jeg synes jeg er udtømt for juleideer lige nu ! Men der er jo tid endnu....
    Og din bil er jo suveræn.
    Virkelig trist med din mor. Jeg håber det er noget der kan ordnes, men det vil jo altid være en skrækkelig tanke og påvirke jer alle - i lang tid. Uanset hvad. Og kræve en del af dig....puha...

    Gæt selv hvordan jeg fik det, da min veninde ringede og ville aflyse lørdagsaftalen...YES ! Jeg kunne næsten ikke lade være at juble over det.
    Så nu glæder jeg mig bare så meget. Margit og mig har fået organiseret en tur på ca. 3 timer...
    Kan man købe kaffe eller hva' ? Ellers tager vi selv med.
    Nøj hvor jeg glæder mig.

    SvarSlet
  7. den bil er da for sej, flot dekoreret og sikke flittig med fine julekort.
    I må have en dejlig scrapdag

    SvarSlet
  8. Oj, så masse fint.. Veldig deilig med jueinspiration. Det og høsten er mine favoritter på året. takk for at du delte alt dette fine med oss.

    Ha en fin weekend

    SvarSlet
  9. Hej og sikken en sød bil til Anton. Og hold da op - det er da nogle Fine, Farverige og Festlige julekort til OSH - TUSIND tak og også mange tak fordi du arrangerede at man kunne aflevere den dag Og selvfølgelig har OSH forbindelserne i orden til en kurerafhentning (hvor HELDIGT var det lige...) fordi vi kender SÅ mange skønne scrappere i snart hele landet - HURRA for det. =0)

    SvarSlet