tirsdag den 16. august 2011

Et Dåbskort.

Jeg fik en bestilling på et kort til Barnedåb. Så det lavede jeg i aftes.
Jeg har brugt Riddersholm papir - og så er det ellers pyntet med charms, metalhjørne, hjemmelavet blomst, Jenni Bowlin sommerfugl, blonde og tekstpapir.
Nu håber jeg så bare bestilleren bliver tilfreds.


Nu har jeg fjernet baggrunden herinde - fjernet de fleste blinkies og lavet bloglisterne knap så lange... så nu håber jeg det hjælper Jer der har problemer. Ellers ved jeg godtnok ikke hvad jeg skal gøre ved det!
---
Nu er det snart sidste frist for tilmelding til kurset til Scrap i Billund - det er 18. aug. Der er til nu ikke tilmeldinger nok til at kurset bliver til noget - desværre! Så jeg håber selvfølgelig at nogle flere vil deltage.
Og for tilmelding/betaling for fælles morgenbord er sidste frist d. 25. aug.
---
Torsdag aften starter Vores torsdags-scrap-hygge op igen efter ferie. Det bliver dejligt at se de andre igen - og høre hvad de har fået "sommeren" til at gå med. Og nu er det jo pludselig LO jeg nok vil lave istedet for kort.

Håber I får en skøn dag.
Knus.

9 kommentarer:

  1. Så fint dåbskort. Ja, lidt præstationsangst får man vel altid når det er bestillingskort. Håber flere melder sig til kurset, havde glædet mig til at lege med Utee;o)Vi ses Kh 10na

    SvarSlet
  2. Hvor er det et fint kort! :)
    Træls at du har haft blog problemer - håber det har hjulpet du har fjernet en masse. Din blog var nu ellers så fin før ;)
    Glæder mig til at se en maaaasse Lo'er på din blog fremover ;D
    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet
  3. Et rigtig sødt kort, og dine blogproblemer er meget bedre, det har altid "hoppet og danset" når jeg var på besøg, men det gør det ikke i dag, så det er jo dejligt, det har somme tider "danset" så meget at man ikke kunne komme af med en kommentar. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Fint kort, som altid ! Hvornår ser vi noget fra din md kit ? Er meget spændt ;o). Knus Marlene

    SvarSlet
  5. Det gør hun helt sikker... det er bare sååå smukt. Flot papir, blonder og en super skøn blomst. For mig er din blog blevet bedre :-)
    God tirsdag aften!!!

    SvarSlet
  6. Smukt dåbskort. Jeg har lige fået bestilling på det samme - så tak for inspirationen.
    Skøn pynt du har brugt.

    Jeg har overhovedet ingen problemer med dig - heller ikke med din blog ! haha.

    SvarSlet
  7. Nydelig dåpskort :O)
    Klem Connie

    SvarSlet
  8. Åh så fint!!! Gillar färgerna jättemycket!

    SvarSlet
  9. Sødt kort. Det er nogle meget fine blomster du kan lave med din nye punch, også på dette kort.

    SvarSlet