tirsdag den 2. august 2011

En kæmpe sommerfugl...

Jeg startede så småt på dette LO i går aftes, men det blev ikke til så meget. Jeg fandt 3 billeder med en af mine forældres tidligere hunde som lille ny hvalp. Egentlig var det et billede af Patrick og Lady (hunden) jeg havde bestemt mig for at scrappe... men sådan endte det ikke med at blive. I formiddag var jeg et smut i Panduro i Kolding og kigge lidt på sagerne.... og mellem meget andet fandt jeg også denne kæmpe sommerfugl - da jeg så den vidste jeg bare at den skulle på det LO her.... og sådan blev det. Så måtte der bare mindre billeder til end planlagt.


Rammerne som jeg har puttet vovsen i købte jeg også i Panduro i dag - nååja - det samme gælder perledimsen under blomsterne.

Den store blomst er fra Prima - resten er fra WildOrchid.

Et billede mere af en meget lille "Lady"

Superflot grøn farve ikke?

igen har jeg klistret med perler... hele kanten fik en tur med 4 mm halvperler.

Lo´et har ikke lige fået en titel endnu... måske får det det heller ikke.
Giver I altid Jeres LO en Titel? (spørger den nye LO-scrapper *GG*)
Hav en skønherlig eftermiddag og aften.

Knus.

9 kommentarer:

  1. Hold da helt fast et fantastisk LO... er vild med både farver dimser og sommerfuglen... gir nu ikke mine Lo titler... c",)

    SvarSlet
  2. Jepz jeg giver altid mine LO'er titler - somme tider er det f.eks. begyndelsen af min journaling der bliver titlen, hvis det lige passer ;)
    ..og så er det et rigtig flot LO du har lavet,kanten og perlerne ser super ud og passer så fint til resten :)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg gir næsten altid mine LOer titel, og hvor er det et flot LO du har lavet, jeg er vild med farven på sommerfugl og blomster (passer så fint sammen) jeg har lidt svært ved at holde "siden" stille medens jeg læser og kommenterer, mærkeligt for det er kun hos dig, men jeg tror nu også du er en urolig sjæl. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Du er bare god. Hvor er det fint, og den hunde-ramme er bare så flot lige her. Sommerfuglen er jo lige dig - og den ER også flot.
    Sikke et pillearbejde med de perler. Men søde er de, det ved jeg jo.
    Jeg kan næsten se til Kolding her hvor jeg siddere nu.....hihi.

    SvarSlet
  5. sikken et flot og gennemtænkt lo og den skønne sommerfugl passer perfekt dertil hmmmm hvorfor så jeg ikke den hos Panduro's hobby. Perle kan bare ikke undværes selvom de kan være trælse :o)

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot... en fin sommerfugl, der lige passer til vovserne i de skønne rammer. Du er godt nok hurtig til at få brugt dine nye indkøb:-) Indtil videre har mine LO altid haft en titel.
    Ha' en god uge!!!

    SvarSlet
  7. It is so beautiful card. I really impressed with your work and those colors you used in it. Well, that is so gorgeous papers. I like the softness, the beautiful papers and the great flowers

    SvarSlet
  8. wow the butterfly is beautiful, love every detail in this! Thanks for playing along!

    SvarSlet
  9. Love the cool ribbon/eyelet accent you've created, as well as the gorgeous giant butterfly, and the little touches like the pearls around the edges of the punched border...great work with our Get Picky prompt!!

    SvarSlet