lørdag den 16. juli 2011

Swirlydoos LO Sketch Challenge

Har jeg faktisk også lavet et bidrag til. Det ender jo med jeg skal have fat i et album til LO. Og jeg råhyggede mig da jeg lavede dette LO i sidste weekend. Jeg skulle bare lige have bidraget upploadet på Swirlydoos inden jeg smed det her på bloggen :o)


Så godt som alle materialer jeg har brugt kommer fra månedspakken, jeg har kun tilføjet lidt blomster, grene, bogstaver ... og lidt karton til forskellige udstansninger.
Her er en stribe closeupp.

Sommerfuglen er skåret ud af et stykke papir, det samme er "kageserviet-dimserne" og feerne.

Denne her lille græshoppe har jeg lånt en die til af en af de søde Billundske scrappere... (mangler du den mon snart Anne Marie?) Den er da kær!

billederne er fra min mors Rhododendronbed da det stod i fuldt flor.

et bette fuglebur fik jeg også plads til (hehe) - her er den ene fe.

og nu har jeg så lavet hele 2 LO af den pakke allerede... jow jow!

Rigtig God Weekend til Jer allesammen. Her står den på Svendegilde i aften (og jeg HAR fået lavet et kort - hihi)
Knus.

7 kommentarer:

  1. Det er da et helt fantastisk LO du der har fået lavet... bare flot... og du må også ha' en rigtig god weekend...

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt, din mors have er frodig, og du er god til at scrappe om den, dit LO er lige så smukt, og titlen er dejlig, der er ikke så mange mere der bruger "bedste" og det er så sødt, det måtte mine børnebørn gerne kalde mig. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det bare et flot LO du har fået lavet. God weekend til dig.

    SvarSlet
  4. Er du vimmer, hvor er det flot. Det er det jeg siger: Du kan altså også lave layouts.
    Hvor er der mange fine detaljer - og så alle dine blomster. Superlækkert.
    Har du ikke et album ? Du skal da have et D-ringsalbum til de tykke sider. Du må ud at shoppe igen....
    God fornøjelse i aften.

    SvarSlet
  5. Wawww for et smukt LO... den oser af sommer og hvor har du fået mange super skønne detaljer med på den. Ser godt ud med alle de punchede kanter og at du har delt billederne. Super skønne blomster er det også.
    Ha en rigtig god weekend!!!

    SvarSlet
  6. Åå, denne LO'en er såå nydelig, Dorthe ! Vakkert bed, og vakre farger og flott oppsett - me like :-))

    SvarSlet