lørdag den 23. juli 2011

På Scrapbesøg i det Sdr. Jyske...


Det var jeg i går hos Annette/aka (heeele dagen :o))
Det var vildt hyggeligt - og vi oplevede også noget ret pudsigt.. men mere om det en anden gang....
Selvom I jo nok tror at Vi ikke fik lavet noget - så nåede Vi faktisk en del - nu snakker Vi jo heller ikke ret meget - nogen af Os *fniiis*. Annette lærte mig bl.a. at få brugt nogle papirrester på en fed måde - og det har jeg så leget med i dag. 2 kort er det blevet til. Det er baggrunden der er lavet af rester - og jeg synes det er en supergod måde at få brugt af resterne på.
Først lavede jeg et bryllupskort, billedet er fra vandrepakken jeg deltog i på ScrapSisters, hjertet er en af mine nye Cheery Lynn dies, hjørnet er en 3D foam sticker - jeg har brugt en Rubons i højre side hele vejen ned - og så lidt blomster fra WildOrchid.

og så har jeg sat 3 mm perler i hjerterne - næsten alle - men ikke helt. Stemplet har jeg engang fået lavet i Malaysia.

Endnu et kort med restebaggrund. Det var lige de grønne rester jeg fandt frem i dag. Jeg havde ingen blonde jeg synes der passede - så jeg farvede denne med glimmer glam "organic garden" - Swirlen/blomsterranken er også en Cheery Lynn die, Gardenia fra WildOrchid - Rubon hjørne ....

og så dumpede der lige en ny slags charms ind af brevsprækken - og sådan en måtte da bruges, den er sat på med et stykke ball chain i 1,5 mm - bittesmå connectors og en jumpring.
Jeg fik også handlet lidt i Hobbyshoppen - dernede i Haderslev - men det blev nu ikke til sååå meget - kun papir faktisk ... men dog en pæn stak *Griner*
Tusind Tak til Annette og Erik for en super hyggelig dag - og jeg har allerede truet med at med den behandling ... så kommer jeg igen (hihi)
God weekend til Jer alle.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Selvtak for en herlig dag. Og vores pudsige historie er afsløret.....(se min blog)
    Du er vel nok en dygtig pige, der har hørt fint efter. Sikke en fin baggrund du har lavet. Og resten er jo helt i din stil - med dine fine dimser. Flot kort.
    Og selv om du ikke ryddede Hobbyshoppen helt, så tog du nu din part...hihi. Der er til mange, mange kort....

    Det var en dejlig dag, og du kan jo godt underholde, mens jeg liiige trækker ny luft ind, som Erik siger.
    Du er velkommen igen - gerne en dag hvor H er hjemme. Tak til Pii for fugleburet.
    Fortsat god weekend fra os 3 her.

    SvarSlet
  2. Hvor skønt at læse om din og Annette sammenkomst, jeg blir lidt nysgerig, har den der Hobbyshoppen en salgsside? og jeg er helt sidelæns med den hjertedies du har købt og pyntet med halvperler, smukt. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Nydelig kort.
    Stilig med det hjerte fylt med perler.
    Klem Connie

    SvarSlet
  4. Lyder som I rigtig har hygget jer og super søde kort...

    SvarSlet
  5. Smukke smukke kort og skønt at få brugt sine rester. Det lyder som en pragtful scrappe-dag I har haft. Den hjerte die er suuuper skøn. God søndag

    SvarSlet
  6. Hej du - ja og på MIN blog kan du også læse om den. Tihi - sikke en overraskelse og på en RIGTIG god dag. TAK for de fine kort - og MUMS en lækker ny hjertedie du har fået købt dig - den må jeg da vist på jagt efter. KH og god søndag fra Charlie

    SvarSlet