lørdag den 9. juli 2011

Mmmmmmånedspakke :o)

Så har jeg lige hentet min månedspakke på posthuset.
Uhhh jeg glæder mig til at lege lidt med det. Der er masser af lækkerier.
Mange ark fed fed papir fra bl.a. Graphic 45, Kaisercraft og Pink paislee.


Rub-ons og blomster fra Prima og nogle andre blomster, 2 slags bånd

bittesmå bogstavstickers, 1 pk clearstamps og en bort fra Dusty attic og en stickels.

Fed pakke!!
Og nu må jeg ha fundet lidt foto frem, for jeg har jo planer om at begynde at lave LO.
---
Hvad skal din weekend gå med?
:0)
Og så en god nyhed....
Jeg har fået fleksjob!!!!! jaaaahhhhh
God Weekend og Knus herfra.

11 kommentarer:

  1. Først tillykke med jobbet.
    Og egentlig også tillykke med den afsindigt lækre pakke. Det er jo lige dig. Og der er da vist til flere layouts....og mange timers hygge.
    For ½ time siden snakkede vi om at scraphjørnet/kontoret trængte til en gang vægmaling, og nu er E og H afsted efter maling. Vejret er jo ikke til sommerhus og havearbejde. Så jeg vil tro weekenden går med det enorme projekt. Ikke så meget malerarbejdet. Mere at flytte scrapting - jeg er faktisk træt bare ved tanken....
    Knus til Pi....herfra.

    SvarSlet
  2. Allerførst TILLYKKE med dit nye job! :)
    Skøn pakke du har fået dig - og nu glæder jeg mig til at se EN MASSE LO'er på din blog...hvis du får tid for alt den pinning på Pinterest *G*
    Weekendplaner ??..tja iaften skal vi op til datteren og spise - og ellers er det vist afslapning og lidt oprydning i scrapsagerne på bordet, så jeg kan få lidt plads at være kreativ på :D
    Hilsner fra Thanni - som stadig er anonym på din blog *G*

    SvarSlet
  3. Super fin mdr pakke hvor er den fra????

    SvarSlet
  4. Tillykke med flexjobbet, det bliver dælme dæjli' for dig. Hvad skal du lave?
    Lækker månedspakke, - lige i din stil. Hvor er den fra?
    I dag har jeg fri, vi skal bl.a. ud og købe en ny køkkenvask til sommerhuset.
    I morgen har jeg dagvagt, og så er den weekend væk.
    Knus
    Kirsten

    SvarSlet
  5. gratulerer med ny jobb :) håper du vil trives der. og for en lekker pakke du har fått deg :) gleder meg til å se hva du tryller frem av denne:)ønsker deg en fin helg:) knus ifra inge synnøve

    SvarSlet
  6. STORT tillykke med jobbet... og sikke en lækker mdr pakke... se bare super fed ud... er den fra USA så du kan risikere at der kommer told på eller har du fundet den et sted hvor man slipper for den slags... har selv fået de mest fantastiske mdr pakker fra Mosh Posh i USA og det blev desværre en dyr omgang....

    SvarSlet
  7. Mums lækker lækker pakke, men det vidste jeg jo egentligt godt ;o)Må jeg spørge til prisen i danske kr og synes du jeg kan bruge den, når jeg kun laver kort?? Tillykke med jobbet -dejligt for dig, hvad skal du lave?? Fortsat god weekend. KH 10na

    SvarSlet
  8. Wawww for en lækker pakke. Glæder mig til at se dine LO. Og et stort tillykke med dit nye job... hvad er det for et job.
    Jeg har 4 Donna krus på bestilling, så dem må jeg hellere få gang i.

    Jeg har fundet ud af, at når jeg åbner din side i google chrome, så kører det bare :-))
    Ha en dejlig weekend!!!

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med det nye job, håber du vil trives i det, og sikken en dejlig pakke du har fået(købt)jeg spørger som andre: hvorfra og til hvilken pris. jeg har aldrig prøvet en mdr. pakke, er bange for der kommer en del jeg ikke har lyst til at bruge, men denne her er da i top, elsker Graphic 45. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  10. Tillykke me jobbet :-) ja det er en super lækker månedspakke. Jeg har også lige hentet min på posthuset. Swirlydoo kan bare det der med månedspakker :-) fortsat god weekend.

    kh

    annelise

    SvarSlet
  11. Tillykke med fleksjobbet - håber du bliver rigtig glad for det. Det er en lækker pakke fra swirlydoos - jeg har fået den i nogle måneder og det altid spændende hvad der er i. Glæder mig til at se flere ting du får lavet med materialet fremover - dit første layout er rigtig flot (det fra dit indlæg som er lidt nyere end dette...)

    SvarSlet