lørdag den 9. juli 2011

Mit første LO ...

... nej ikke helt - jeg har vist lavet 4 eller 5 før *GG* - men ihvertfald er det mit første LO med min månedspakke fra Swirlydoos (det var så svar på mange spørgsmål i kommentarerne i det tidligere indlæg) og ja... pakken er fra USA så man kan risikere told - sådan er det jo... min kom dog igennem her første gang :o)
Jeg fandt et gammelt billede af Patrick fra dengang han gik i børnehaveklasse. Og så har jeg ellers hygget mig det sidste par timer. Her er resultatet - som jeg egentlig selv er ret godt tilfreds med. Papiret er fra Pink Paislee "butterfly garden" - "kageservietdimsen" bag billedet har jeg skåret ud af et andet pink paislee papir fra serien.

Det eneste jeg har brugt der ikke er fra månedspakken er de gule/orange blomster, halvperler, blonde og sommerfugl ... og så lidt karton til swirl og tal/bogstaver. Den store blomst var med i pakken - der var faktisk 6 stk. og de hvide med rhinsten var der 10 eller 12 af ...

Mums ... de der dusty attic udskæringer er godtnok LÆKRE ... jeg brugte kun det halve af den der var med.

Bogstaver og tal er lavet med Tim Holtz die (ka ikk huske hva den hedder)

Og så har jeg lavet det LO jeg havde pålagt mig selv at jeg skulle når pakken kom - hihi.
Tak for alle Jeres søde kommentarer - de er GULD!

9 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt... lav du flere af dem. Ser så flot ud med de gule blomster dertil. Man får næsten lyst til sådan en pakke.
    knuss

    SvarSlet
  2. Åhh søde Dorthe, du kan da også bare det hele. Det er et superflot layout du har lavet.

    SvarSlet
  3. Wow, så nydelig dette var.
    Kjempelekkert pyntet, så mange flotte detaler og flott pyntet.
    Mønsterpapiret var bare så vakkert.
    Klem herfra...

    SvarSlet
  4. Hvor er du kommet godt fra det der såkaldte 1 LO, jeg glæder mig til at se flere, du må jo have mange billeder af både din dreng og hund, der er nok at gå i gang med. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Hold da op et flot LO og rigtig fine sager du har fået i mdr pakken... sidder selv at laver mini album og det er vist færdigt men for sent at fotografere det nu...

    SvarSlet
  6. Så herlig LO! Den Dusty Attic utskjæringen var jo knallstilig! Og så herlig å kikke gjennom gamle bilder, det er jo så moro med noen tilbakeblikk. :D

    Ha en fin søndag!
    Klem Kari

    SvarSlet
  7. Flott LO. Nydelig den utskjæringen du har brukt.

    SvarSlet
  8. Nyydelig LO du har laget, skal si det settet der fra Swirlydoos var lekkert!! Klem Hege

    SvarSlet