tirsdag den 12. juli 2011

Mere med Swirlydoos kittet.

Jeg er da slet ikke spor i tvivl om at den månedspakke lige er den rigtige for mig. Indtil videre har jeg lavet 2 LO - og nu også 2 kort af det - og der er meget endnu :o) Så ja 10na ... jeg synes pakken egner sig fint til kort. Her er ihvertfald et par stykker jeg lavede af kittet i morges inden jeg skulle på job.
Min niece er lige blevet udlært Receptionist - og vi skal til Svendegilde på lørdag - så nu har hele familien bestilt kort til hende - hihi. Her er 2 min Søster har bestilt.


her har jeg brugt en lille bid mere af dusty attic udskæringen - dem kunne jeg godtnok nemt blive forfalden til ... en skam de er så møgdyre. :o) Perlen i rammen er fra et armbånd jeg har købt bare for at skille det ad til pyntedims - hehe.

Da kortene jo er til den samme har jeg gjort dem så forskellige jeg lige synes jeg kunne - når nu jeg havde bestemt mig for at bruge Swirlydoos kittet *G* og her er det andet.

blomsterne, båndslideren og båndet er ikke fra kittet.

det er derimod alt der ses på dette billede.
Nu skal jeg så bare have lavet et kort fra mig selv også - det bliver nok et sidsteøjebliks-lørdageftermiddags-noget. :o) Det ville ihvertfald ligne mig meget godt.
Nyder I det herlige vejr?
Knus.

7 kommentarer:

  1. Det er da godt nok nogle flotte kort du har fået lavet af mdr pakken... sidder og blir helt misundelig... jeg vil også ha' sådan en pakke...

    SvarSlet
  2. Åhh så skønne kort du har fået lavet. Jeg vil da også have fat i sådan en måneds pakke :)

    SvarSlet
  3. Osse Mig--osse mig, du er flittig, og får virkelig noget flot ud af den pakke, jeg glæder mig til at se flere LOer fra din hånd. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Det er godt nok nogle fantastisk smukke kort du har lavet. Gad vide om det fra dig selv, kan leve op til disse !
    Og så synes jeg, du skal gøre alvor af en tur sydpå. Torsdag og fredag i uge 29 er foreløbigt ledige.....

    SvarSlet
  5. De er såå smukke ... lækre farver og super skønne detaljer. Bliver spændende at se kortet fra dig selv.
    Ha en fortsat god aften!!!

    SvarSlet
  6. WAUW - det var da nogle helt fantastiske kort!! Jeg tror da lige jeg skal overveje, den månedspakke ;o)

    SvarSlet
  7. Så flotte kort! Herlige farger og nydelig pyntet! Ser virkelig lekkert ut med de utskjæringene fra Dusty Attic, pynter så opp kortene og Lo'ene at det trengs jo ikke mye mer, men jeg liker hvordan du har pyntet med perler på!

    Ha en fortsatt god sommer!
    Klem Kari

    SvarSlet