søndag den 3. juli 2011

Lidt Weekendscrap....

Både i aftes og også i dag har jeg hygget mig lidt i scraprummet.
Det blev til nogle kort og et enkelt tag.
På det første kort har jeg brugt endnu en af de ting jeg købte i Panduro i går - nemlig Tilda papir. Jeg har frygteligt svært ved at lade være med at købe alle hendes paperstacks - haha. Og i går røg der da også en med i kurven, nemlig den der hedder "Summer blues". Her har jeg pyntet med et udklip fra Pion klippeark, metalstjerner med halvperler, lidt lækkert blonde, en stor sammensat blomst, masser af Wild Orchid blomster, et par nåle og en blå kamé.

Jeg er lidt vild med kaméer - jeg er bare ikke så god til at få brugt af dem - haha.

Og så et Tag til en af mine venner der blev 40 i fredags. Han er kørelærer - så derfor skulle der jo en gammel bil på. Tag´et er lavet til en god flaske vin - så derfor passer proptrækkeren jo fint her. Og så er der ellers brugt papirer fra restekassen.

Og så et kort med TH ginen. Papiret med symønster er fra Kaisercraft. Her er pyntet med halvperler, metalhjørne, hele 3 charms (der er helt gået sport i at bruge af dem *G*) blomsterranke, roser, blonde, bånd, slider og bogstaver fra Pion klippeark.

En fin lille saks og en højhælet sko

og et lillebitte hjerte. Har jeg sagt jeg er VILD med charms? thihi.
Jeg har faktisk lavet endnu et par kort - men dem kan jeg vise en anden gang.
---
Og så har jeg plukket solbær ... er det i grunden ikke tidligt? eller er det meget normalt? ... Modne er de ihvertfald - og nu er de også lavet til marmelade :o) ... 10 glas står på mit køkkenbord og køler af. Så er der til mange ostemadder med gammel ost (mums) Jeg har også lavet Nektarin/rabarbermarmelade ... uhmmm... DET smager godt! Og rabarberne er også af egen avl.
Hav en herlig søndag aften - og tak for alle Jeres søde kommentarer.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Hold da op nogle flotte tags/kort... og mums gammel ost med solbærsyltetøj... sidder og blir helt lækkersulten... hi hi

    SvarSlet
  2. disse tagene var lekre :) guriland så flink du er :)

    SvarSlet
  3. Flotte tags, Pips, dejligt meget pynt. p.s. jeg har stadig ikke fået mine halvperler.
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Igen super flotte kort fra dine kreative hænder. Du er s.... god til at bruge charms så det ligner en million.

    SvarSlet
  5. Så fine tags. Ja ja jeg ved godt du er vild med charms ;op KH 10na

    SvarSlet
  6. Hold da op så krestiv. Super skønne tags, lækre detaljer og så er du så god til at få dine charm's brugt. Ginen er så flot pyntet. Ha en god dag!!!

    SvarSlet
  7. wow så flotte tags og ginen er så smukt pyntet med halskæde og fint bælte og lækker Tim Holtz tag med bil og det hele ,Kortet med blonde og den lækre buket af blomster ser kanon ud, super lækkert

    SvarSlet