søndag den 17. juli 2011

Kortet til Svendegilde.

I aftes var Vi til Svendegilde hos min Niece - og selvfølgelig skulle hun da have et Moster-kort. Det kom til at se sådan her ud. Papiret er Basic Grey Capella, jeg har leget med hele 3 af mine nye dies... derudover er der faktisk kun brugt lidt blomster og nogle rubons (minimarks)


Nu kan KarenMarie sommerfuglene godt pakke sammen, de har ellers været mine favoritter - men de her er fantastiske! Og så kan jeg lave dem lige i de farver jeg vil...

Og så har jeg ondt i ryggen - og jeg mener VIRKELIG ondt ... Det kom bare lige pludselig i går da jeg tog sko på fordi jeg ville ud og trave med hunden. Men jeg fik da travet med vovsen - og var også til gilde i aftes ... men i dag laver jeg garanteret ikke noget - udover pc og måske scrap. Nååh jo - æder piller :o(
Sur start på ferie! *G*
Rigtig god Søndag til Jer.
Knus.

11 kommentarer:

  1. Et rigtig flot kort du der har "smedet" til niecen, trist at starte sin ferie med ondt i ryggen, det er vel ikke en forkert arbejdsstilling? for så kommer det jo igen efter ferien. god søndag til dig også v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Super flot kort og kan godt forstå at de sommerfugle nu er på plads nr 1... god bedring med ryggen...

    SvarSlet
  3. ØV med ryggen - vær nu god ved dig selv i ferien . Og tak for din hilsen på SS. =0) GOD ferie - sender lidt tørvejr i din retning - håber det når frem.

    SvarSlet
  4. god bedring med ryggen din :)
    dette kortet var nydeligt:) og de sommmerfuglene var da bare søte og lekre:)

    SvarSlet
  5. Det kort er bare sååå flot. De swirls er da utrolige.
    Sur start på ferien - og nødvendigt hurtigt at blive rask........af flere grunde, ikke ?
    Hyg dig i dag så godt som muligt.

    SvarSlet
  6. Øv, for en start på ferien, men så kan du da glæde dig over dette super skønne kort, du har lavet. De sommerfugle er da bare sååå smukke.
    Ha en fortsat god sommer, og god bedring!!!

    SvarSlet
  7. Helt fantastisk kort, sikke meget du har gjort ud af det med alle de detaljer, det er virkelig flot. Din niece må garanteret være stolt af sådan et moster-kort ;-D
    Øjjjj, hvor træls med ryggen, man føler sig virkelig handicappet når man har ondt i ryggen.
    Rigtig god bedring :-D
    Noget nyt mht. Samsø?

    SvarSlet
  8. Hejsan!
    ja hoppas paketet har kommit fram till dig :D och att du blev nöjd. Om du tycker det blev för lite så hör av dig.
    jag är super nöjd med berlockerna och är intreserad av fler om du får tag på :D

    SvarSlet
  9. Nyyydelig:O)
    Kos deg videre med sommeren.
    Klem Connie

    SvarSlet
  10. Rigtig flot kort!!
    Jeg er også vild med karen Marie klip-sommerfuglene, men denne er da virkelig smuk i forhold til!

    SvarSlet
  11. Så flott denne sommerfuglen er, og riktig så lekkert med den pynten med swirler og blomster du har - flott kort, Dorthe !
    Veldig leitt med ryggen, håper inderlig du blir bra snart igjen - god bedring til deg :-)

    SvarSlet